IT@BANK 2016: Obyś żył w ciekawych czasach

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
"Obyś żył w ciekawych czasach"- stare chińskie porzekadło stało się naszą rzeczywistością. Nie ma wątpliwości, że obecny sposób pozyskania i obsługi klientów - szczególnie w obszarze zaawansowanych usług finansowych -przestaje wystarczać. Zmiany prawne, postęp technologiczny, ogromna konkurencja ze strony tradycyjnych, jak i nowych graczy, rosnąca świadomość klientów powoli, ale nieubłaganie przenoszą dotychczasowe narzędzia do lamusa. Na szczęście w tym samym czasie pojawiają się nowe, po które należy sięgnąć, aby wciąż rosnąć szybciej niż rynek.

Maciej Rębiasz,
eSourcing S.A.

Dzisiejsza rzeczywistość rynkowa wymaga działań nieszablonowych, które przykują uwagę zajętego klienta, zaangażują go i dadzą mu przekonanie, że zostały przygotowane specjalnie dla niego. Oczekuje on, że będą one kompleksowo odpowiadać jego potrzebom, będą podane w odpowiedni sposób i wtedy, gdy będzie ich potrzebował. Nie jest to łatwe, więc z pomocą człowiekowi przychodzi maszyna. Maszyna, która w sposób automatyczny przeanalizuje indywidualnie jego sytuację, porówna z innymi i na tej podstawie przewidzi jego przyszłe potrzeby i zadba o to, by zostały zaspokojone.

Trudno osiągnąć ten cel, wykorzystując jedno uniwersalne narzędzie. Można jednak użyć zestawu różnych, doskonale uzupełniających się rozwiązań. Spójrzmy na cztery obszary, z których narzędzia niewątpliwie staną się podstawowymi instrumentami marketerów i sprzedawców i na stałe zagoszczą w bankach:

Table Top Solutions

Nowoczesne i kompleksowe rozwiązania sprzętowe (skanery ID i dokumentów z kontrolą ich autentyczności, drukarki, terminale płatnicze, czytniki danych biometrycznych w tym EPO, tablety itd….) i programowe (najczęściej zintegrowane oprogramowanie klasy BPM) wykorzystywane podczas ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI