IT@BANK 2016: Obyś żył w ciekawych czasach
Maciej Rębiasz,
eSourcing S.A.
Dzisiejsza rzeczywistość rynkowa wymaga działań nieszablonowych, które przykują uwagę zajętego klienta, zaangażują go i dadzą mu przekonanie, że zostały przygotowane specjalnie dla niego. Oczekuje on, że będą one kompleksowo odpowiadać jego potrzebom, będą podane w odpowiedni sposób i wtedy, gdy będzie ich potrzebował. Nie jest to łatwe, więc z pomocą człowiekowi przychodzi maszyna. Maszyna, która w sposób automatyczny przeanalizuje indywidualnie jego sytuację, porówna z innymi i na tej podstawie przewidzi jego przyszłe potrzeby i zadba o to, by zostały zaspokojone.
Trudno osiągnąć ten cel, wykorzystując jedno uniwersalne narzędzie. Można jednak użyć zestawu różnych, doskonale uzupełniających się rozwiązań. Spójrzmy na cztery obszary, z których narzędzia niewątpliwie staną się podstawowymi instrumentami marketerów i sprzedawców i na stałe zagoszczą w bankach:
Table Top Solutions
Nowoczesne i kompleksowe rozwiązania sprzętowe (skanery ID i dokumentów z kontrolą ich autentyczności, drukarki, terminale płatnicze, czytniki danych biometrycznych w tym EPO, tablety itd….) i programowe (najczęściej zintegrowane oprogramowanie klasy BPM) wykorzystywane podczas ...
Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:
- zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
- wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
- wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
- zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.
Uwaga:
- zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
- wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).
Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:
- bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI