InPost uruchomił aplikację mobilną dla użytkowników Paczkomatów
„Najnowsza aplikacja mobilna jest nie tylko prosta i intuicyjna – ale posiada wiele udogodnień dla naszych użytkowników. Teraz jeszcze szybciej można odebrać, skorzystać z opcji śledzenia drogi przesyłki. Łatwo można generować kody QR, które umożliwiają odbiór paczki w kilka sekund, czy płacić za pobraniem. Te udogodnienia to kolejny etap zaawansowanej informatyzacji InPostu – nasi kurierzy zostali wyposażeni w nowoczesne tablety, a Paczkomaty zaczynają oferować coraz więcej usług dodatkowych – w tym także finansowych” – powiedział prezes Rafał Brzoska, cytowany w komunikacie.
Usługi dostępne w aplikacji
Aplikacja zapewnia:
– śledzenie przesyłek – powiadomienia w postaci notyfikacji (statusy paczek);
– możliwość otrzymywania powiadomień w momencie zbliżenia się do Paczkomatu, w którym czeka paczka;
– możliwość wyszukania Paczkomatu lub POP’u InPost w okolicy;
– możliwość obserwowania paczki własnej lub „obcej” (np. kogoś z rodziny);
– funkcję nawigacji do wybranego Paczkomatu i Punktu Obsługi Klienta;
– możliwość „dzielenia się paczkami” (łatwo przesłać dane do odbioru paczki przez członka rodziny lub znajomego);
– informacje o odebranych przesyłkach w archiwum;
– kod odbioru oraz kod QR w aplikacji do szybkiego odbioru paczki;
– brak potrzeby rejestrowania każdego numeru paczki w aplikacji;
– możliwość nadania własnej nazwy dla paczki;
– możliwość zapłaty za paczki pobraniowe, podano również.
Grupa kapitałowa Integer.pl to druga co do wielkości w Polsce grupa pocztowa, do której należą największa prywatna poczta – InPost, niezależny operator finansowo-ubezpieczeniowy – Inpost Finanse oraz Paczkomaty InPost. Spółka była notowana na warszawskiej giełdzie od 2007 do 2017 roku.