Innowacyjny program Visa Oferty – atrakcyjne oferty dopasowane do zwyczajów zakupowych i szybki zwrot części wydanych pieniędzy

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

visa.logo.03.400xInnowacyjny program Visa Oferty jest już dostępny dla posiadaczy wszystkich prawie 20 mln debetowych i kredytowych kart Visa wydanych przez polskie banki klientom indywidualnym. Polska jest drugim po Wielkiej Brytanii krajem, w którym uruchomiono usługę oferującą całkowicie nowe doświadczenie w korzystaniu z ofert. By skorzystać z Visa Oferty, potrzebna jest jedynie karta Visa oraz adres e-mail.

Program Visa Oferty rewolucjonizuje rynek promocyjny poprzez bogaty wybór ofert od znanych i lubianych przez konsumentów detalistów (obecnie takich jak m. in. Adidas, Multikino, PLL LOT, Starbucks czy W. Kruk), unikalne dopasowanie ofert do zwyczajów zakupowych konsumentów oraz szybki zwrot części pieniędzy wydanych na zakupy. By skorzystać z Visa Oferty, nie trzeba wysyłać żadnych kodów, SMS-ów ani posiadać kart lojalnościowych.

Uczestnik programu będzie otrzymywać oferty zarówno dotyczące sklepów stacjonarnych, jak i internetowych. Zwrot równowartości zaproponowanego u danego detalisty rabatu następuje bezpośrednio na rachunek karty zarejestrowanej w programie.

Użytkownicy kart Visa mogą korzystać z nowej usługi poprzez stronę internetową www.visaoferty.pl oraz dedykowaną aplikację mobilną na urządzenia z systemem operacyjnym Android, iOS lub Windows. Po zarejestrowaniu swojej karty Visa w programie, jego uczestnicy otrzumują raz w tygodniu oferty dopasowane do nich, bazujące na ich zwyczajach zakupowych, a przygotowane za zgodą użytkownika karty.

151117.visa.01.600x899

Analizowanie zwyczajów zakupowych jest możliwe dzięki temu, że dane o płatnościach Visa w Polsce są na dużą skalę przetwarzane przez nowoczesną europejską platformę rozliczeniową Visa Europe.

Nowe oferty są wyświetlane po zalogowaniu do Visa Oferty poprzez stronę www.visaoferty.pl lub za pomocą aplikacji mobilnej, dzięki której zarejestrowani użytkownicy kart Visa zawsze mają wgląd do swoich ofert i dodatkowo mogą tam też odszukać oferty dostępne w pobliżu miejsca, w którym akurat się znajdują. Do skorzystania z oferty wystarczy jej wyświetlenie i zapłacenie kartą zarejestrowaną w programie, bez konieczności dodatkowego wysyłania SMS-ów, e-maili czy drukowania kuponów. Wyjątek stanowią niektóre oferty dostępne online, które należy dodatkowo aktywować. O każdorazowym zwrocie pieniędzy użytkownik programu zostanie poinformowany poprzez wiadomość e-mail, a historię zwrotów oraz łączną kwotę odzyskanych pieniędzy będzie mógł sprawdzić po zalogowaniu się do Visa Oferty.

„Visa Oferty to wyjątkowa usługa, dostępna dla wszystkich użytkowników debetowych i kredytowych kart Visa wydanych klientom indywidualnym w Polsce, wnosząca nową jakość w relacje detalistów z konsumentami. Analiza zwyczajów zakupowych umożliwia detalistom tworzenie atrakcyjnych, lepiej dopasowanych ofert dla użytkowników kart Visa, budując zadowolenie obecnych i przyszłych klientów. Z kolei konsumenci, dzięki łatwej i prostej obsłudze rozwiązania, nie muszą martwić się o specjalne kody, kupony czy karty lojalnościowe, nie muszą także informować sprzedawcy o tym, że korzystają z oferty. Po prostu płacą kartą Visa i zyskują” – wyjaśnia Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa Europe.

W programie Visa Oferty uczestniczą detaliści z różnych branż, co zapewnia konsumentom szeroki wybór ofert od atrakcyjnych partnerów. Wśród licznych partnerów programu znajdują się obecnie m.in. Adidas, Hilton, Intersport, Multikino, North Fish, Reebok, PLL LOT, Starbucks,Telepizza, W. Kruk, Vistula czy Wólczanka. Oferty oraz partnerzy programu będą się zmieniać, natomiast ich liczba będzie rosła wraz z rozwojem usługi.

W dniu dzisiejszym, tj. 17 listopada br., rozpoczyna się również kampania reklamowa zachęcająca użytkowników kart Visa do uczestnictwa w programie Visa Oferty. Pierwszy etap działań marketingowych będzie skoncentrowany na kampanii w Internecie, w tym w mediach społecznościowych, m.in. w serwisach Facebook, YouTube oraz Twitter (@VisaEurope_PL). Wszystkie działania marketingowe będą skierowane również do użytkowników urządzeń mobilnych.

Materiały reklamowe do komunikacji ze swoimi klientami otrzymały także banki-wydawcy kart Visa, które również są zainteresowane innowacjami sprzyjającymi dalszemu upowszechnianiu obrotu bezgotówkowego.

„Proponując konsumentom rewolucyjny sposób korzystania z atrakcyjnych ofert, chcemy przekonać ich, aby sięgając do portfela zamiast gotówki wybierali wygodę i bezpieczeństwo kart Visa” – zaznacza Jakub Kiwior, Visa Europe.

Źródło: Visa Europe