ING Bank Śląski: pomoc dla firm w przejściu do sieci i trzy miesiące bez opłat
‒ W obecnej sytuacji, w czasie domowej izolacji i zamknięcia większości sklepów stacjonarnych, przedsiębiorstwa prowadzące sprzedaż online notują duże wzrosty sprzedaży.
Klienci ING, którzy prowadzą sklepy internetowe i wykorzystują płatności online, osiągnęli w marcu 2020 roku sprzedaż o ponad 35% większą niż w poprzednim miesiącu.
Bramka płatnicza ING Banku Śląskiego imoje zwiększyła obrót transakcji w marcu 2020 roku o 63% w stosunku do poprzedniego miesiąca. Niektóre branże odnotowały nawet o 400% większe obroty, niż przed wybuchem pandemii – mówi Rafał Zych, dyrektor Innovation Lab.
I przypomina też, że:
‒ Od dawna wspieramy e-commerce i prowadzenie biznesów zdalnie, online. Jako pierwszy bank wprowadziliśmy płatności internetowe – imoje oraz Twisto.
W okresie wzrostu zainteresowania firm przeniesieniem swojej działalności do sieci, oferujemy wsparcie w transformacji modelu sprzedaży, która pozwoli firmom szybko rozpocząć działalność e-commerce i rozwijać ich biznes.
Zobacz więcej najnowszych wiadomości o wpływie koronawirusa na gospodarkę >>>
Konkretne oferty i praktyczna pomoc
Bank przygotował dwie oferty wspierające prowadzenie biznesu e-commerce:
‒ sklep oraz bramka płatnicza imoje za 0 zł przez 3 miesiące oraz wsparcie w uruchomieniu sklepu on-line do 5 dni – dla nowych klientów, którzy chcieliby przenieść swój tradycyjny biznes do sieci;
‒ 0% za bramkę płatniczą imoje przez 3 miesiące – dla klientów, którzy już prowadzą działania e-commerce, ale nie korzystają z imoje.
Klienci ING mogą skorzystać z profesjonalnej i indywidualnej pomocy w uruchomieniu i skonfigurowaniu e-sklepu udzieloną przez firmę Codarius, bez dodatkowych opłat.
Bądź na bieżąco – zapisz się na nasz newsletter >>>
Firma zapewnia również wsparcie w przeprowadzeniu kampanii marketingowych i wygenerowaniu pierwszych internetowych zamówień. Po upływie darmowych 3 miesięcy, do końca pierwszego roku umowy, klienci ING wciąż mogą korzystać ze specjalnych warunków cenowych, dzięki czemu oszczędzą ponad 8 tys. zł netto.
Koronawirus wymusza przejście do e-commerce
Pandemia wymusiła na konsumentach szybką i drastyczną zmianę ich przyzwyczajeń zakupowych.
Ze względu na swoje bezpieczeństwo, ale także dostępność tego rodzaju zakupów, przenieśli się oni do Internetu.
Z danych ING Banku Śląskiego wynika, że klienci indywidualni dokonali o 58% więcej transakcji w Internecie (za pomocą BLIK, kart płatniczych i pay-by-linków) w marcu 2020 roku niż w analogicznym okresie w roku poprzednim.