Imieninowa oferta ING
ING Bank Śląski przedstawia specjalną ofertę depozytową, w ramach której proponuje klientom oprocentowanie na kontach oszczędnościowych podwyższone o 1,75 proc. w skali roku dla nowych środków. Oznacza to, że oprocentowanie dla uczestników promocji wynosi 5 proc. i więcej w skali roku.
Nowej ofercie towarzyszy kampania marketingowa w telewizji i internecie, promująca oszczędzanie w ING Banku Śląskim. W kampanii została wykorzystana nietypowa forma reklamy. Każdego dnia w telewizji będzie emitowana inna wersja spotu, w której Marek Kondrat będzie składał życzenia dobrego stanu konta solenizantom obchodzącym w danym dniu imieniny. Kampania marketingowa wspiera promocje:
„Bonus na start” – oferta przeznaczona dla nowych posiadaczy OKO lub OKO Direct (klientów indywidualnych). W ramach oferty bank proponuje klientom oprocentowanie podwyższone o 1,75 proc. w skali roku. Oferta podwyższonego oprocentowania obowiązuje przez 6 miesięcy od daty otwarcia konta.
„Bonus za dopłaty” – oferta przeznaczona dla dotychczasowych posiadaczy OKO lub OKO Direct (klientów indywidualnych i przedsiębiorców). W ramach oferty bank proponuje klientom oprocentowanie podwyższone o 1,75 proc. w skali roku dla nowych środków wpłaconych na konto oszczędnościowe. Oferta podwyższonego oprocentowania obowiązuje do 10 stycznia 2012 r. Aby wziąć udział w ofercie „Bonus za dopłaty”, klient powinien zapisać się do promocji w serwisie bankowości internetowej ING BankOnLine lub w oddziałach Banku w terminie do 10 lipca 2011r.
Przypominamy, że ING Bank Śląski jako pierwszy w Polsce zaoferował klientom Otwarte Konto Oszczędnościowe, cechujące się prostotą, przejrzystością i wysokim oprocentowaniem. Oszczędności są od lat filarem strategii banku.