Grupa BPS uruchomiła serwis dla klientów dotkniętych skutkami COVID-19
Bank BPS stworzył serwis internetowy przeznaczony dla klientów banków spółdzielczych z Grupy BPS, dotkniętych skutkami finansowymi wynikającymi z pandemii koronawirusa.
W jednym miejscu znajdą oni materiały informacyjne dotyczące wsparcia Klientów indywidualnych i Przedsiębiorców, oferowanego przez Banki Spółdzielcze z Grupy BPS oraz instytucje państwowe.
Serwis dostępny jest pod adresem Grupy BPS
– Serwis ma służyć Klientom Banków Spółdzielczych z Grupy BPS w tym trudnym dla nich czasie. Naszym celem jest kierowanie Klientów do jednego miejsca w internecie skupiającego informacje o oferowanym wsparciu ze strony Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS oraz o rządowych programach pomocowych.
Wierzę, że przygotowany serwis wychodzi naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, pomoże im łatwiej sięgnąć po informacje, a docelowo po pomoc finansową, której potrzebują – mówi Artur Adamczyk, Prezes Zarządu Banku BPS S.A.
Serwis obejmuje 4 działy:
- Wsparcie dla Klientów Banków Spółdzielczych – informacje o zakresie działań pomocowych, z jakich może skorzystać Klient indywidualny i instytucjonalny posiadający kredyt w Banku Spółdzielczym z Grupy BPS
- Wybrane aspekty Tarczy Antykryzysowej – informacje o zakresie wsparcia przedsiębiorców udzielonego przez instytucje państwowe wraz z opisem wstępnym do każdego z obszarów
- Przydatne linki – wskazanie na strony internetowe wraz z linkami do tych stron, zawierające istotne informacje o programach pomocowych
- Szkolenia – informacje o webinariach i innych dostępnych formach edukacji, pozwalających zdobyć wiedzę w tematyce pomocowej.
Serwis jest na bieżąco aktualizowany i uzupełniany, a do jego dalszego rozwoju Bank BPS zaprosił też zrzeszone Banki Spółdzielcze.