Genesys podsumował 2013 rok – innowacyjne rozwiązania i rekordowy wzrost
Genesys, wiodący dostawca rozwiązań z zakresu obsługi klienta i contact center, ogłosił wyniki finansowe za 2013 rok. W drugim roku funkcjonowania jako niezależna spółka, Genesys osiągnął ponad 740 milionów dolarów dochodu (wzrost o ponad 20% rok do roku), wypracowując zysk operacyjny przekraczający 200 milionów dolarów (wzrost o ponad 15% rok do roku).
Ponad jedna piąta dochodu została osiągnięta dzięki poszerzeniu oferty rozwiązań chmurowych, pozycjonującej obecnie Genesys wśród największych podmiotów specjalizujących się w tego typu rozwiązaniach. Rozwiązania Genesys są używane przez centra obsługi klienta na całym świecie, w tym przez większość dostawców usług telekomunikacyjnych, wiodące firmy ubezpieczeniowe, największe banki oraz wiele innych podmiotów różnej wielkości i o zróżnicowanym profilu działalności.
W 2013 roku, firma Genesys zebrała liczne wyróżnienia branżowe na całym świecie, w tym m.in. tytuł „Company of the Year for North America” według Frost & Sullivan. Stale poszerzany zakres kompetencji zyskał również uznanie analityków firmy Gartner, którzy umieścili Genesys w kwadracie Liderów w raporcie Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure oraz w kwadracie Challenger’ów w raporcie Magic Quadrant for Contact Center Workforce Optimization. Genesys otrzymał też wysoką ocenę w raporcie MarketScope IVR Systems and Enterprise Voice Portals. Ponadto, IDC przyznało Genesys tytuł lidera rynku contact center w regionie Azji i Pacyfiku, natomiast magazyn SpeechTEK wyróżnił Genesys tytułem „Speech Analytics Market Leader 2013”.
“Działania podjęte w 2013 roku uczyniły ofertę Genesys bardziej przejrzystą, a jednocześnie wzmocniły naszą pozycję w sektorze rozwiązań i usług oferowanych w chmurze. W 2014 roku planujemy wprowadzenie kolejnych rozwiązań, które pozwolą organizacjom różnego typu wyróżnić się spośród konkurencji dzięki najwyższej jakości obsłudze klienta” – powiedział Paul Segre, prezes Genesys.
Źródło: Genesys