Fundacja Polska Bezgotówkowa, druga odsłona kampanii społecznej
Pojedyncze zachowania każdego obywatela mają wpływ na przebieg epidemii koronawirusa.
Dlatego też eksperci zalecają jako środki do walki z chorobą: społeczne dystansowanie się, noszenie maseczek, częste mycie i dezynfekcję rąk. Te gesty nie wymagają wiele wysiłku, ale mogą zredukować zagrożenie epidemiologiczne i pomóc w ten sposób wielu ludziom.
Z tego też powodu Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła drugą falę kampanii społecznej #ZdrowoBezgotówkowo.
Do dotychczasowego hasła #ZdrowoBezgotówkowo dodane zostało hasło #ZdrowoBezWymówek, które ma przypomnieć, szczególnie osobom, które zrobiły sobie wolne od dobrych nawyków, że warto bez wymówek przestrzegać odpowiednich zachowań, aby zadbać o wspólne bezpieczeństwo siebie i innych w czasie epidemii.
Taki właśnie jest cel kampanii – podniesienie świadomości obywateli odnośnie do odpowiednich zachowań sanitarnych oraz płatności bezgotówkowych jako dobrej praktyki zwiększającej bezpieczeństwo higieniczne.
-Dziś w czasie epidemii koronawirusa musimy nauczyć się żyć w nowej rzeczywistości. Lekarze podkreślają, że pojedyncze, odpowiedzialne zachowania każdego obywatela mogą pomóc osłabić epidemię.
Dlatego zdecydowaliśmy się reaktywować naszą kampanię #ZdrowoBezgotówkowo, aby odpowiedzieć na realne potrzeby i bolączki społeczeństwa. Chcemy wielotorowo docierać do wszystkich: zachęcać do odpowiednich praktyk higienicznych, a także do płatności bezgotówkowych.
Wierzymy, że tak jak w okresie narodowej kwarantanny, tak i teraz staniemy na wysokości zadania i okażemy sobie wzajemne zrozumienie i solidarność – zaznaczył dr Paweł Widawski, wiceprezes Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Kampania jest prowadzona za pośrednictwem mediów społecznościowych: w mediach tradycyjnych oraz innych kanałach digital. Kampanii towarzyszą również spoty radiowe.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.polskabezgotowkowa.pl/zdrowobezgotowkowo.