Ferratum Bank partnerem merytorycznym „Banking Magazine”
„Banking Magazine” to istniejący od 2012 roku serwis internetowy poruszający tematy związane z rynkiem finansowym, ze szczególnym uwzględnieniem segmentu bankowego. Magazyn ma na celu przybliżenie czytelnikom sfery bankowości od strony marketingowej i PR-owej, a także pokazanie opinii przedstawicieli branży dotyczących ważnych wydarzeń oraz sytuacji rynkowych.
Współpraca firmy i redakcji będzie przebiegać na wielu płaszczyznach. Eksperci Ferratum Bank będą przygotowywali komentarze do artykułów i raportów szykowanych przez Magazyn. Partnerzy planują również wspólne opracowywanie analiz rynkowych i materiałów edukacyjnych związanych z bezpiecznym poruszaniem się po rynku finansowym.
– Stale współpracujemy z praktykami, przedstawicielami różnych firm operujących na rynku finansowym. Stanowią oni dla nas ważne źródło wiedzy, dzięki którym przygotowywane przez nas materiały zyskują na dodatkowej wartości merytorycznej. Wierzymy, że współpraca przyniesie korzyści nam, firmie Ferratum Bank, ale przede wszystkim naszym czytelnikom – mówi Rafał Tomkowicz, redaktor prowadzący Banking Magazine.
– „Banking Magazine” to bardzo ciekawe medium dotyczące rynku finansowego, czytane zarówno przez przedstawicieli branży, jak i osoby zainteresowane segmentem bankowym. Umowa partnerska umożliwi nam realizację i szersze dotarcie planowanych przez nas przedsięwzięć oraz pozwoli na dzielenie się naszą wiedzą i spostrzeżeniami odnośnie branży, w której działamy – komentuje Łukasz Kuleta, Ferratum Bank Marketing Manager.
Źródło: Ferratum Bank