Fanpage Trends lipiec 2012

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

120816.fanpage.250x84Prezentujemy lipcową edycję raportu Fanpage Trends.

A w nim:

  • Największe strony w grupie to Bank Zachodni WBK, Citi Mobile PL oraz ING Bank Śląski
  • Największy procentowy przyrost liczby fanów zaobserwowaliśmy na fanpage’ach ING Bank Śląski, Credit Agricole Bank Polska i Moje Inteligo

  • Największy bezwzględny przyrost liczby fanów osiągnęły fanpage ING Bank Śląski, Credit Agricole Bank Polska i Citi Mobile PL
  • Pod względem liczby zaangażowanych fanów najlepiej wypadają fanpage ING Bank Śląski, Bank Zachodni WBK oraz Citi Mobile PL
  • W interakcje z treściami najchętniej angażowali się fani Idea Bank, Moje Inteligo oraz ING Bank Śląski
  • Pod względem Interactivity Index najwyżej uplasowały się strony Kredyt Bank, Bank Zachodni WBK oraz ING Bank Śląski
  • Względna interaktywność, mierzona wskaźnikiem Relative Interactivity, okazała się najwyższa dla stron Idea Bank, Kredyt Bank i Moje Inteligo
  • Średnio najwięcej osób mówiło o stronach ING Bank Śląski, Citi Mobile PL i mBank Polska

Aby zobaczyć pełną wersję raportu kliknij tutaj.