e-Awizo i Polecony do skrzynki w ofercie Banku Pocztowego
W dobie dużej konkurencji na rynku bankowej, coraz większą rolę zyskuje oferowanie klientom coraz szerszej oferty usług, często wykraczającej poza usługi finansowe. W przypadku Banku Pocztowego naturalnym jest łączenie usług bankowych i pocztowych.
Dzięki e-Awizo klienci bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdują, otrzymają informację SMS-em o oczekującej na Poczcie przesyłce. Tymczasem dzięki usłudze Polecony do skrzynki, przesyłki trafią bezpośrednio do skrzynki na listy klienta, a informację o ich dostarczeniu klient otrzyma SMS-em lub e-mailem. Obie usługi są dla klientów Banku Pocztowego bezpłatne.
Czytaj także: Ubezpieczenia Warty dostępne w Banku Pocztowym >>>
Poczta Polska coraz bardziej cyfrowa
– Poczta Polska staje się coraz bardziej cyfrowa. Fakt, że jesteśmy większościowym akcjonariuszem Banku Pocztowego pozwala nam szukać synergii, dzięki której możemy rozszerzać ofertę bankową o innowacyjne rozwiązania usług pocztowych w nowoczesnej odsłonie – mówi Przemysław Sypniewski, prezes zarządu Poczty Polskiej.
– Zgodnie z założeniami naszej strategii stajemy się bankiem coraz bardziej pocztowym, efektywnie współpracując z Pocztą Polską. To model rozwoju bankowości, który znakomicie sprawdza się na świecie, banki pocztowe z sukcesem konkurują na rynku z innymi instytucjami tego sektora. Wprowadzone dziś do oferty Banku e-Awizo i Polecony do skrzynki to przykład realizacji tego założenia, by klienci Banku Pocztowego i EnveloBanku, naszej cyfrowej marki, mogli czerpać dodatkowe korzyści z faktu naszej ścisłej współpracy z narodowym operatorem pocztowym – mówi Robert Kuraszkiewicz, prezes zarządu Banku Pocztowego.
Czytaj także: Klienci Banku Pocztowego mogą już płacić Apple Pay >>>
e-Awizo oraz Polecony do skrzynki dostępne są od dziś dla klientów Banku Pocztowego i marki EnveloBank poprzez wniosek w bankowości internetowej i mobilnej, który procesowany jest całkowicie bez konieczności wizyty w placówce.