„Dzień z assistance” – czyli jak wygląda dzień pracownika pomocy drogowej; licytacja Mondial Assistance dla WOŚP
‒ Gdy powstał pomysł wsparcia Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, zastanawialiśmy się co możemy zaoferować. Doszliśmy do wniosku, że zamiast licytacji jakiegoś przedmiotu warto zaoferować możliwość ciekawego doświadczenia. Stąd idea „Dnia z assistance” i pokazania jak wygląda przeciętny dzień pracownika pomocy drogowej.
Spodziewamy się, że szczególnie młodsi uczestnicy będą chętnie korzystali z możliwości asystowania w niektórych czynnościach, które na co dzień wykonuje pracownik pomocy drogowej
Wierzę, że będzie to szczególnie atrakcyjne dla osób, które w ten sposób chcą spędzić czas z dzieckiem, pokazując mu świat z perspektywy niedostępnej na co dzień – mówi Piotr Ruszowski, prezes Mondial Assistance.
Czytaj także: Pomagaj bez wychodzenia z domu – jubileuszowa zbiórka PayU na 20 lat grania dla WOŚP w Internecie
Laweta i przedstawiciel Mondial Assistance czekają na zwycięzców licytacji
Jak będzie wyglądał taki dzień? O umówionej godzinie laweta będzie czekała na klientów pod domem lub w innym wskazanym miejscu. To auto pozwalające przewieźć nie tylko zepsuty lub rozbity samochód, ale też dwoje lub więcej pasażerów. Zwycięzca licytacji będzie mógł więc zabrać jeszcze jedną osobę np. dziecko.
‒ Zachęcamy do ubrania się w swobodny stój, który po takim dniu będzie można wrzucić do pralki i łatwo uprać. Spodziewamy się, że szczególnie młodsi uczestnicy będą chętnie korzystali z możliwości asystowania w niektórych czynnościach, które na co dzień wykonuje pracownik pomocy drogowej – mówi Piotr Ruszowski.
Uczestnik lub uczestnicy „Dnia z assistance” będą mogli zobaczyć jak profesjonalnie holuje się auta, dowiedzą się jakie są różnice w sposobie pracy w zależności od tego, czy mamy auta z napędem na jedną lub dwie osie, czy też auto elektryczne
Istotna część wszystkich interwencji pomocy drogowej związanych z awarią kończy się usprawnieniem pojazdu na miejscu. Będzie można zobaczyć jak wygląda wyposażenie mobilnego warsztatu samochodowego, dzięki któremu to możliwe. Zwycięzcy będą więc mogli zobaczyć, w jaki sposób, przy użyciu jakich narzędzi diagnozuje się np. problemy wynikające z przepalonego bezpiecznika, akumulatora oraz błędy komputerów powszechnie już montowanych w autach.
‒ Uczestnik lub uczestnicy „Dnia z assistance” będą mogli zobaczyć jak profesjonalnie holuje się auta, dowiedzą się jakie są różnice w sposobie pracy w zależności od tego, czy mamy auta z napędem na jedną lub dwie osie, czy też auto elektryczne. Może to być okazja do wyjaśnienia, dlaczego nowsze samochody lepiej transportować w ten sposób, bo holowanie na lince przez przysłowiowego szwagra można wyrządzić więcej szkody, niż pożytku.
Oczywiście to nie jedyna ciekawostka, którą będzie dzielił się nasz przedstawiciel. W ciągu dnia będzie moc okazji, żeby zadać wiele pytań i uzyskać ciekawe, często zaskakujące odpowiedzi czy porady. Pomagamy blisko 600 kierowcom dziennie, więc niezwykłych historii czy anegdot nie zabraknie ‒ zachęca Piotr Ruszowski.
Na koniec będzie można też zobaczyć jak „od kuchni” działa centrum operacyjne assistance. To znowu będzie okazja do wysłuchania wielu ciekawych opowieści o sytuacjach w których znaleźli się posiadacze polis assistance i jak udzielono im pomocy.
‒ Zachęcam do udziału w licytacji. Cena wywoławcza to 300 zł, ale mam nadzieję, że licytacja zakończy się dużo wyższą kwotą. Na koniec dnia, oczywiście dowieziemy uczestników we wskazane przez nich miejsce – mówi Piotr Ruszowski.
Czytaj także: Sukces WOŚP i Mastercard, rekordowa zbiórka w eSkarbonce oraz z akcji na Twitterze
Jak wylicytować „Dzień z assistance”?
Licytować można do 29 stycznia 2022 r. do godziny 20:00.
Cena wywoławcza to 300 zł.
Zwycięzca może zabrać ze sobą jedną osobę np. dziecko.
Na „Dzień z assistance” można umawiać się do końca czerwca 2022 roku.
Program „Dnia z assistance”: Przejazd lawetą po mieście. Prezentacja możliwości mobilnego warsztatu samochodowego. Pokaz ładowania auta na lawetę. Wizyta w centrum operacyjnym Mondial Assistance. Moc ciekawych opowieści z doświadczeń pracownika mechaników, kierowców pomocy drogowej i operatorów assistance.
Czytaj także: Jurek Owsiak: wolontariusze WOŚP gotowi do pomocy w szczepieniach przeciw COVID-19