Dwa “Złote Bankiery” dla PKO Banku Polskiego
W szóstej edycji konkursu "Złoty Bankier" Bank zdobył największą liczbę głosów internautów aż w dwóch kategoriach: lokata za Program Budowania Kapitału i kredyt dla przedsiębiorcy za Pożyczkę MSP.
W konkursie wyróżniane są produkty i usługi oferowane przez polskie banki. Do tytułu najlepszych, co roku kandydują oferty kilkudziesięciu instytucji finansowych adresowane zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. W plebiscycie internetowym tegorocznej edycji, banki konkurowały w ośmiu kategoriach: konto osobiste, lokata, kredyt gotówkowy, kredyt hipoteczny, konto dla przedsiębiorcy, kredyt dla przedsiębiorcy, bankowość mobilna, bank w social media. W kategoriach specjalnych dotyczących najbardziej innowacyjnego produktu, najlepszego spotu reklamowego i osobowości roku decyzja należała do kapituły konkursu.
Internauci po raz kolejny w historii plebiscytu docenili ofertę PKO Banku Polskiego. Zdobył on statuetki „Złotego Bankiera” za Program Budowania Kapitału oraz za Pożyczkę MSP. Oba produkty zgromadziły tą samą liczbę głosów równą 26 proc.
– Cieszy, że nowe, wprowadzone w ubiegłym roku produkty już zyskały uznanie na rynku. Program Budowania Kapitału – nasza propozycja prostego i skutecznego oszczędzania, oraz Pożyczka MSP – elastyczny i szybki kredyt, który małe i średnie firmy mogą przeznaczyć na dowolny cel, są tym na co czekali klienci. Potwierdzają to wyniki sprzedaży i statuetki „Złotego Bankiera” – mówi Szymon Wałach, dyrektor Pionu Klienta Detalicznego w PKO Banku Polskim.
Wprowadzony latem 2014 r. Program Budowania Kapitału to kompleksowa oferta regularnego, długoterminowego oszczędzania obejmująca dwa produkty Kapitał na Marzenia i Kapitał na Emeryturę. Dotychczas klienci założyli blisko milion rachunków, na kwotę blisko 1,2 mld zł. Dane sprzedażowe pokazują, że Polacy chętniej oszczędzają na realizację bieżących planów i marzeń. Z tych powodów oszczędza aż 80 proc. klientów korzystających wybierając program Kapitał na Marzenia. Więcej o produkcie na: http://bankomania.pkobp.pl/finanse-na-co-dzien/z-banku/program-budowania-kapitalu-chetniej-odkladamy-na-marzenia/
Z kolei, małe i średnie firmy, potrzebują rozwiązań, które ułatwiają im funkcjonowanie i rozwój. Jednym z nich jest Pożyczka MSP. To elastyczna, szybka i prosta propozycja dla firm – pożyczkę można przeznaczyć na dowolny cel związany z prowadzoną działalnością gospodarczą. Od dnia wprowadzenia produktu do oferty tj. od 20 października ubiegłego roku, przedsiębiorcy sięgnęli po nią ponad 6 tysięcy razy na łączną kwotę blisko miliarda zł. Więcej na: http://bankomania.pkobp.pl/finanse-na-co-dzien/z-banku/rok-2014-w-bankowosci-malych-i-srednich-firm-w-pko-banku-polskim/
Produkty PKO Banku Polskiego od wielu lat są nagradzane w konkursie „Złoty Bankier” – rekordzistą jest kredyt mieszkaniowy Własny Kąt Hipoteczny, który już cztery razy zdobył statuetkę. W ubiegłym roku kapituła konkursu wyróżniła nagrodą aplikację IKO w kategorii specjalnej – innowacja finansowa roku 2013. Prezes Zarządu Zbigniew Jagiełło uhonorowany został „Złotym Bankierem” w kategorii specjalnej osobowość roku 2011. Kredyt gotówkowy Max Pożyczka Mini Rata oraz kredyt obrotowy MSP dla firm otrzymały statuetki Złotego Bankiera 2010 a rozwiązanie Inteligo – debet w telefonie komórkowym Złotego Bankiera 2009.
Komentarz Szymona Wałacha, dyrektora Pionu Klienta Detalicznego w PKO Banku Polskim – video.
Źródło: PKO Bank Polski