Do Programu Rabatowego Generali dołączyły małe i średnie firmy
Wśród nowych partnerów znalazły się lokalne firmy z Zielonej Góry, Gdańska czy Ciechanowa, a także podmioty o zasięgu ogólnopolskim, jak sklepy internetowe koszulkowo.com, gotel.pl oraz firma stolarska Bestwood.
Zaproponowane przez nie rabaty sięgają nawet 15%. Ze zniżek skorzystać będą mogli klienci Generali z aktywną polisą, zarejestrowani na stronie Programu Rabatowego Generali.
– Bardzo się cieszę, że małe i średnie przedsiębiorstwa z entuzjazmem podeszły do naszej inicjatywy. Wierzę, że to dopiero początek i liczba nowych partnerów będzie z każdym miesiącem rosła. Zależy nam, aby szczególnie w tym trudnym dla wielu firm czasie, być dla nich aktywnym wsparciem.
Opiekę nad klientami rozumiemy szeroko, dlatego jesteśmy solidarni z przedsiębiorcami i staramy się być partnerem w prowadzeniu ich działalności – zaznacza Roger Hodgkiss, Członek Zarządu Generali TU SA.
Jak zostać uczestnikiem Programu Rabatowego
Do współpracy, w ramach Programu Rabatowego, Generali zaprosiło przedsiębiorstwa, które wykupiły dla pracowników polisy grupowe.
Udział w programie jest bezpłatny.
Firmy, które przystąpiły do inicjatywy, oferują rabat na swoje produkty lub usługi dla klientów posiadających polisę majątkową lub na życie w Generali.
Sposób przystąpienia do programu jest bardzo prosty.
Wystarczy osobiście lub przez pośrednika wysłać zgłoszenie na adres: program.rabatowy@generali.pl.
Aby ułatwić klientom odnalezienie ofert w pobliżu miejsca ich zamieszkania, Generali stworzyło specjalną zakładkę dedykowaną usługom lokalnych Partnerów na stronie Programu Rabatowego Generali – www.rabaty.generali.pl.
Więcej szczegółów znajduje się na stronie www.rabaty.generali.pl.