Credit Agricole startuje z kampanią edukacyjną #mniejplastiku
– Czy codzienne drobne decyzje pojedynczego człowieka mają wpływ na czystość całej planety? My wierzymy, że tak. Suma drobnych działań może dać duże efekty. I chcemy przekonywać do tego wszystkich wokół: siebie nawzajem, naszych klientów, dostawców, rodziny – mówi Przemysław Przybylski, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej Credit Agriole, odpowiedzialny za koordynację działań CSR banku.
Udział w międzynarodowym projekcie Plastic Odyssey
Swoją misję bank realizuje poprzez partnerstwo w międzynarodowym projekcie Plastic Odyssey, a także organizując lokalne działania np. w ramach akcji Bałtycka Odyseja, a także podczas koncertów Dawida Podsiadło. Ale to nie wszystko – właśnie rusza intensywna kampania informacyjna w Internecie.
– Chcemy mówić więcej i dotrzeć do jak największej liczby ludzi. Dlatego właśnie uruchomiliśmy stronę www.mniejplastiku.pl i podcast #mniejplastiku. Zachęcamy wszystkich do czytania, słuchania i polecania linków bliskim i znajomym – mówi Przemysław Przybylski.
Pierwszy odcinek podcastu wypełniony jest rozmowami z ludźmi, którzy żyją i działają w zgodzie z naturą: co konkretnie robią, żeby chronić środowisko i dlaczego to robią? Słuchacze dowiedzą się także, w jaki sposób bank Credit Agricole włącza się w ochronę środowiska i co mogą zrobić inne firmy, żeby nam wszystkim żyło się lepiej.
Do końca roku powstanie 10 audycji, których treścią będą różne aspekty plastikowego problemu i pomysły na jego rozwiązanie.
Podcastu można słuchać na stronie www.mniejplastiku.pl/podcast a także w popularnych odtwarzaczach podcastów: Spotify, Apple Podcasts i Google Podcasts. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę nazwę: #mniejplastiku i dodać go do ulubionych.