Comperia.pl stawia na wideo

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

comperia.01.400x238Porównywarka finansowa Comperia.pl poszerza paletę treści prezentowanych w serwisie www.comperia.pl o kontent wideo. Twarzą projektu realizowanego pod nazwą "wideo finanse" jest wieloletni redaktor i analityk, dziś bloger naczelny Comperia.pl - Mikołaj Fidziński. Pierwsze filmy produkowane na potrzeby porównywarki finansowej to seria "Listy do Mikołaja", w której analityk odpowiada na pytania i problemy użytkowników Comperia.pl z obszaru finansów.

– „Listy do Mikołaja” to wideoporadnik, w którym sam albo wspólnie z moimi gośćmi odpowiadam na najpopularniejsze i najważniejsze pytania czytelników oraz forumowiczów Comperia.pl. Tłumaczę meandry świata banków i pieniędzy, podrzucam ciekawe rozwiązania dla naszych portfeli. Sporo mówi się w Polsce o ekonomii specjalistycznym językiem, w sposób skomplikowany. Staram się odczarować mit trudnego i nudnego świata finansów. Dla moich widzów łapię finansowego byka za rogi, aby i oni go okiełznali – mówi Mikołaj Fidziński, bloger naczelny w Comperia.pl.

Wystąpienia Mikołaja Fidzińskiego przed kamerą są wypełnione merytoryczną wiedzą i przydatnymi poradami, okraszają je humorystyczne akcenty. Tematy kolejnych odcinków wyznaczają czytelnicy Comperia.pl, którzy mogą skontaktować się z Mikołajem bezpośrednio pod adresem: listydomikolaja@comperia.pl, problemy omawiane w „Listy do Mikołaja” są dobierane także pod kątem sezonów, np. urlopowego.

– Comperia.pl od lat produkuje profesjonalne treści o tematyce finansowej. Obszerne raporty i analizy czy merytoryczne wypowiedzi ekspertów w mediach są domeną naszej redakcji. Chcemy poszerzać zasięg odbiorców i naturalnym kierunkiem rozwoju jest wideo. Nie jest to pierwsze podejście do tej formy, Comperia.pl kilka lat temu próbowała swoich sił w produkcji filmów poradnikowych. Teraz, bogatsi o doświadczenia i obserwacje tego co dzieje się na rynku polskim i zagranicznym, ponownie podejmujemy aktywności w tym obszarze. Jesteśmy świadomi, że na naszym rynku nie ma internetowej redakcji, która z sukcesem produkowałaby materiały wideo o tematyce finansowej, dlatego jest to dla nas wyzwanie. Podchodzimy do tematu elastycznie, będziemy eksperymentować i „bawić” się tą formą, aby trafić do odbiorców i zebrać audytorium. Liczymy, że finalnie wypracujemy model, który wraz z odpowiednim zapleczem merytorycznym obroni się na rynku – wyjaśnia Adam Urbanowski, dyrektor marketingu i rozwoju serwisów internetowych Comperia.pl.

Źródło: Comperia.pl S.A.