Co oznacza dla klientów połączenie Concordii i Generali?
Zgodnie z umową zawartą z poprzednim właścicielem, marka Concordia przestanie być wykorzystywana, a rolnicy będą otrzymywali ochronę ubezpieczeniową pod marką Generali Agro. Niezmienne pozostają: jakość usług i wiodąca pozycja na rynku ubezpieczeń agro, zespół doświadczonych ludzi i ekspertów, a także wyspecjalizowani pośrednicy.
Współpracujący z Concordią pośrednicy, agenci i banki, dzięki temu połączeniu, będą mogli zaproponować swoim klientom pełną gamę produktów ubezpieczeniowych dostępnych w spółkach Generali w Polsce.
Wchodząc na dotychczasową stronę internetową Concordii użytkownicy zostaną automatycznie przekierowani na nową stronę generaliagro.pl
Generali nabyło spółki Concordii w 2018 roku. Spółki życiowe zostały połączone pod koniec 2019 roku. Proces fuzji majątkowej spółki Concordia Polska wymagał w pierwszej kolejności demutualizacji, w związku z tym samo połączenie z Generali TU SA zostało zaplanowane na ten rok.
Proces połączenia Concordii Polska T.U. S.A. z Generali T.U. S.A. rozpoczął się już w 2020 roku. Klienci, agenci i dystrybutorzy otrzymują informacje o połączeniu już od września 2020 roku.
Czytaj także: Szczyt klimatyczny G20 w Wenecji: Generali ogłasza cele Net-Zero Insurance Alliance
Warunki umów nie zmieniają się
Wszelkie umowy ubezpieczenia zawarte przez klientów z Concordią Polska T.U. S.A. pozostają w mocy i ich warunki pozostają bez zmian.
W szczególności niezmienne są zasady postępowania związane z wypłatą świadczeń. Za realizację tych umów odpowiada obecnie Generali T.U. S.A.
Numery kont, dotychczasowe adresy e-mail, numery telefonów pozostają aktualne.
Nowa marka: Generali Agro
W związku z połączeniem, logotyp Concordii Ubezpieczenia Grupa Generali został zastąpiony logotypem Generali Agro. Marka Generali Agro została stworzona z myślą o rolnikach i będzie stosowana przez Generali T.U. S.A. w odniesieniu do dystrybucji i obsługi produktów dedykowanych dla tej grupy klientów.
Pozostałe ubezpieczenia (np. mieszkania, domu, samochodu) będą oferowane pod marką Generali.
Wszelkie umowy ubezpieczenia zawarte przez klientów z Concordią Polska T.U. S.A. pozostają w mocy i ich warunki pozostają bez zmian
‒ Zmienia się nazwa i strona z Concordii na Generali Agro, ale niezmienne pozostają: jakość naszych usług i wiodąca pozycja na rynku ubezpieczeń agro, zespół doświadczonych ludzi i ekspertów, a także wyspecjalizowani pośrednicy – mówi Roger Hodgkiss, prezes Zarządu Generali Polska.
Wchodząc na dotychczasową stronę internetową Concordii użytkownicy zostaną automatycznie przekierowani na nową stronę generaliagro.pl.
Czytaj także: Bezpieczne wakacje 2021: Generali dostosowuje ubezpieczenie turystyczne do czasów pandemii
Co się zmienia dla dystrybutorów?
Dzięki połączeniu agenci i partnerzy uzyskają dostęp do szerszej oferty ubezpieczeń, powiększonej o produkty marki Generali, co da im nowe możliwości biznesowe.
‒ Blisko 25-letnia historia Concordii w Polsce to wyjątkowe doświadczenia i siła kompetencji. Historię tę zbudowali i nadal budują ludzie i w tej kwestii nic się nie zmienia. Wierzymy, że integracja fachowej wiedzy pracowników Concordii z nowoczesnymi technologiami i produktami, których wdrożenie umożliwia silna kapitałowo firma Generali, będą wzmacniać naszą współpracę z partnerami.
Zespół Generali powiększa się o dotychczasowych pracowników Concordii Polska T.U. S.A. Naszych agentów i partnerów obsługiwać więc będą Ci sami, co dotychczas pracownicy likwidacji szkód, obsługi, underwritingu, sprzedaży czy też pracownicy w terenie – wyjaśnia prezes Hodgkiss.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdują się na stronie internetowej Generali oraz Generali Agro w dedykowanej temu tematowi zakładce.
PiątyAkapitPoLeadzieOrazKolejne