Citi Handlowy po raz drugi z najlepszym Cash Management w Polsce
Klienci głosujący w ankiecie Euromoney Cash Management Survey 2015 uznali zarządzanie środkami finansowymi w Citi Handlowy za najlepsze w Polsce. Tegoroczna edycja to powtórzenie zeszłorocznego sukcesu jakim było zajęcie pierwszego miejsca w rankingu i tym samym potwierdzenie pozycji lidera w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Euromoney Cash Management Survey to prestiżowy ranking realizowany cyklicznie przez Euromoney Magazine. W tegorocznej edycji badania zostały zebrane informacje od 28 tys. międzynarodowych klientów korporacyjnych, ze wszystkich krajów świata.
Nagroda Euromoney stanowi potwierdzenie skuteczności prowadzonych przez nas działań na rzecz rozwoju współpracy z klientami. Precyzyjnie trafiamy z naszymi usługami w potrzeby klientów proponując im przy tym zindywidualizowane rozwiązania, które wspierają dalszy rozwój ich biznesu, podkreśla Czesław Piasek, Członek Zarządu i Szef Pionu Bankowości Transakcyjnej Citi Handlowy. Kluczem do sukcesu jest połączenie mocnej oferty produktowej ze sprawnym modelem obsługi klienta. Ten rok obfitował w wiele nowości produktowych. Wśród nich warto przypomnieć choćby o rozwoju naszej bankowości mobilnej – na telefon oraz na tablet. W tym roku wzbogaciliśmy też nasza ofertę o płatności w 46 walutach egzotycznych takich krajów jak choćby Brazylia, Bangladesz, Ghana, Katar, Tajlandia. Dużym zainteresowaniem naszych klientów cieszy się także wprowadzona w ostatnich miesiącach Karta Zakupowa, której zadaniem jest usprawnienie procesów zakupowych u klientów firmowych, dodaje Czesław Piasek.
Powtórzenie zeszłorocznego sukcesu i zajęcie po raz drugi pierwszego miejsca w rankingu Euromoney to powód do dumy. To co cieszy szczególnie to fakt, że o nagrodzie decydowali sami klienci wskazując po raz kolejny na nasz bank – zaznacza Maciej Żurawek, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w Citi Handlowy.
Wyniki Euromoney Cash Management Survey 2015 potwierdziły silną pozycję banków z grupy Citi. Citi zajął 1. miejsce w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Afryce i Ameryce Łacińskiej. Jednocześnie znalazł się w czołówce rankingu w kategoriach: Europa Zachodnia, Kraje Skandynawskie i Bałtyckie, Bliski Wschód, Ameryka Północna, Azja i Australia.
Źródło: Citi Handlowy