Citi Handlowy dla rozwoju golfa

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

ciit_logo01.100xCiti Handlowy został sponsorem tytularnym Golf Masters Series - cyklu 12 turniejów z serii mistrzostw kraju pod egidą Polskiego Związku Golfowego. Pierwszym wydarzeniem z całego cyklu imprez i inauguracją sezonu golfowego w Polsce były V Mistrzostwa Polski Matchplay, rozegrane w dniach 13 - 15 maja na polu Rosa Golf Private Club. Zaangażowanie Banku w tę dyscyplinę nie jest przypadkowe - Citi Handlowy od lat wspiera golf, tak jak grupa Citi, która jest jednym z oficjalnych partnerów Ryder Cup Europe.

 

Citi Handlowy wspiera golfa w Polsce, wpisując się w strategię Citigroup, która jest inwestorem strategicznym Banku Citi Handlowy. Na poziomie globalnym Citi wspiera golfa będąc głównym sponsorem Ryder Cup Europe, jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń w golfie na świecie. Ryder Cup to prestiżowe zawody o charakterze meczu Europa-Ameryka, rozgrywane co dwa lata.

„Kontakty Banku z golfem mają długą historię. Jako Bank, od 15 lat jesteśmy obecni w tym sporcie w Polsce. Jeżeli mówię, że jesteśmy obecni, to mam na myśli menadżerów i pracowników Banku, którzy od lat grają w golfa. Ten sport jest nam bardzo bliski. W golfa gra także wielu naszych klientów i partnerów biznesowych Banku. Zważywszy na pozycję Banku Citi Handlowy, który obsługuje ponad połowę z 500 największych polskich firm, wybór golfa jest wyborem naturalnym i oczywistym – dodał Piotr Kosno, Dyrektor Departamentu Klientów Strategicznych Citi Handlowy.