Chatbot w sklepie internetowym
Autorzy artykułu „Chatbot w sklepie online – czy to coś dla Ciebie?” wymieniają szereg korzyści wynikających z zastosowania tego rozwiązania technologicznego wykorzystującego sztuczną inteligencję.
Pokazują, że chatboty wspomagają działania marketingowe i pomagają w kontaktach z klientami.
Przypominają, że w Polsce są najbardziej znane chatboty wykorzystywane w aplikacji Messenger.
Przykłady zastosowania chatbotów
Eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa wyróżniają dwa rodzaje chatbotów: zadaniowe i konwersacyjne.
Podają przykłady firm korzystających z chatbotów, takich jak IKEA, InPost i Sephora.
Ile kosztuje chatbot?
Autorzy artykułu na portalu Akademia Przedsiębiorcy przestrzegają jednak, że rozwiązania wykorzystujące sztuczną inteligencję nie zastąpią człowieka we wszystkich czynnościach związanych z prowadzeniem sklepu internetowego.
Z tekstu można się dowiedzieć ile kosztuje zakupienie chatbota.
Co ważne, wprowadzenie takiego rozwiązania do firmy, szczególnie jeśli jest ono bardziej zaawansowane technologicznie wymaga pomocy wyspecjalizowanej firmy.