CAła wiedza o bankowości dla najmłodszych
Wsparcie rozwoju edukacji finansowej wśród najmłodszych to jeden z celów społecznie zaangażowanego biznesu, który postawił sobie bank Credit Agricole. Działaniem, poprzez które go realizuje, jest społeczna kampania edukacyjna „Bank z klasą. CAła wiedza bankowości”.
Autorski program banku skierowany jest do najmłodszych uczniów publicznych szkół podstawowych w całej Polsce. Inicjatywa nie ma charakteru sprzedażowego, jest natomiast potwierdzeniem wizerunku Credit Agricole jako instytucji przyjaznej, odpowiedzialnej i wrażliwej na potrzeby najbliższego otoczenia. Bank uruchomił kampanię w 2011 r. Przez 5 lat jej trwania „Bank z klasą” dotarł do ok. 90 publicznych szkół podstawowych w 50 polskich miastach, czyli do niemal 190 nauczycieli, a dalej prawie 4800 uczniów i ich 9600 rodziców.
Siłą napędową projektu są pracownicy banku. Do tej pory w programie wzięło udział ok. 119 z nich. To oni – jako wolontariusze – prowadzą zajęcia z wiedzy o finansach, bankowości i przedsiębiorczości z uczniami klas ...
Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:
- zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
- wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
- wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
- zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.
Uwaga:
- zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
- wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).
Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:
- bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI