BOŚ Bank udostępnił klientom aplikację mobilną
„Aplikacja mobilna BOŚBank24 pozwala na korzystanie ze wszystkich funkcji bankowości internetowej, w tym umożliwia potwierdzanie płatności dokonywanych na komputerze. Dzięki temu operacje finansowe mogą być jeszcze wygodniej i bezpieczniej autoryzowane.
Dedykowana klientom BOŚ aplikacja pozwala na szerokie wykorzystanie możliwości urządzeń mobilnych, takich jak smartfon czy tablet” – czytamy w komunikacie.
Udogodnienia dla użytkowników BOŚBank24
Użytkownicy BOŚBank24 otrzymają dostęp do następujących udogodnień:
• sprawdzania salda bez konieczności logowania,
• powiadomień PUSH, ułatwiających obsługę aplikacji i pozwalających na pełniejsze kontrolowanie finansów,
• autoryzowania zleconych operacji „mobilnie” – bez konieczności korzystania z SMS-ów,
• logowania biometrycznego poprzez odcisk palca lub face ID (jeżeli urządzenie na to pozwala) bądź za pomocą numeru PIN, wskazano również.
„Dla wielu klientów bankowość mobilna to podstawowy sposób komunikacji z bankiem. Realizując naszą strategię rozwoju, do szerokiej palety produktów finansowania ekologii dodajemy możliwość korzystania z nowoczesnych narzędzi bankowości mobilnej. Mamy nadzieję, że aplikacja spotka się z uznaniem klientów BOŚ” – powiedział wiceprezes BOŚ Jerzy Zań, cytowany w komunikacie.
Płatności BLIKIEM
Aplikacja mobilna BOŚBank24 będzie systematycznie udoskonalana i rozwijana. 1 czerwca 2020 r. BOŚ podpisał umowę z Polskim Standardem Płatności, dzięki której klienci BOŚ otrzymają dostęp do funkcji usprawniających dokonywanie płatności internetowych i mobilnych, podsumowano.
Czytaj także: Klienci BOŚ Banku będą mogli płacić BLIKIEM >>>
Akcje Banku Ochrony Środowiska od 1997 roku są notowane na rynku podstawowym GPW. W skład grupy wchodzi również Dom Maklerski BOŚ S.A. Aktywa razem banku wyniosły 18,49 mld zł na koniec 2019 r.