BLIK: Plus Bank S.A. uruchomił bramkę płatniczą dla klientów Plusa

BLIK: Plus Bank S.A. uruchomił bramkę płatniczą dla klientów Plusa
Źródło: Plus Bank S.A.
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Plus Bank wprowadził własną bramkę płatniczą, która pozwala na płatności BLIKIEM za usługi telekomunikacyjne Plusa. Dzięki niej klienci Plusa mogą w szybki, bezpieczny i wygodny sposób opłacić faktury online, poinformował Bank.

Od lipca 2023 roku Plus Bank umożliwia realizację transakcji płatniczych za usługi Plusa z wykorzystaniem kodu BLIK za pośrednictwem własnej bramki płatniczej.

Plus Bank to jeden z pierwszych, prywatnych banków prowadzących działalność od 1991 roku, który wykorzystuje wieloletnie doświadczenie w sektorze bankowym i najnowsze rozwiązania technologiczne oferowane we współpracy ze strategicznymi partnerami Banku, tj. Polkomtel Sp. z o.o. i Cyfrowym Polsatem, zapewniając bezpieczną i korzystną ofertę usług finansowych dla swoich klientów.

Czytaj także: Prośba o przelew na telefon BLIK już w pięciu bankach

W planach też inne metody płatności

W najbliższych tygodniach Plus Bank udostępni bramkę również użytkownikom opłacającym usługi telewizyjne Polsat Box.

W przyszłości Bank planuje poszerzenie funkcjonalności wdrożonej bramki o kolejne metody płatności.

Dostawcą platformy służącej do świadczenia usługi bramki płatniczej jest Visiona, zapewniająca sprawdzone rozwiązania związane z procesami płatności elektronicznych.

Czytaj także: BLIK: ponad 370 mln transakcji o wartości 50,1 mld zł w pierwszym kwartale’23

Źródło: Plus Bank