Barbara Pasterczyk z ING Banku Śląskiego Dyrektorem Marketingu Roku

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

ing.01.400x274Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim, otrzymała nagrodę Grand Prix, w jubileuszowej, V edycji konkursu "Dyrektor Marketingu Roku 2014". Wyróżniona została za realizację świadomej strategii biznesowej opierającej się na budowaniu wizerunku banku z ludzkim podejściem, czyli propagowanie wiary w człowieka, jego możliwości, nie ocenianie ale motywowanie.

Nagroda przyznawana jest przez Kapitułę Konkursową, w skład której wchodzą eksperci branżowi, laureaci poprzednich edycji oraz partnerzy konkursu.

Jestem dumna przede wszystkim z mojego zespołu. Bez tych osób nie byłoby tego sukcesu. To im należą się podziękowania za kreatywność, wytrwałość, konsekwencję i otwarte umysły. Poznajemy potrzeby klientów, prowadzimy komunikację opartą o insighty konsumenckie, bliskie Polakom. Razem osiągnęliśmy bardzo wiele. Staramy się przełamywać schematy komunikacji w kategorii finansowej. Wierzę, że kolejne nagrody dla projektu „Liczą się ludzie” potwierdzają, że idziemy we właściwym kierunku – powiedziała laureatka.

Źródło: www.ingbank.pl