Bankowość i Finanse | Technologie – Materiał Partnerski | Miniaplikacje, które pozwoliły w Volkswagen Banku wrzucić digitalizację na wyższy bieg

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
O nowej bankowości internetowej opowiadają Ronald Kulikowski, dyrektor Oddziału Volkswagen Bank GmbH w Polsce oraz Daria Pawęda, dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta w Volkswagen Banku.

Kiedy w VW Banku pojawiła się potrzeba wprowadzenia nowych rozwiązań z zakresu digitalizacji?

Ronald Kulikowski: Volkswagen Bank to pionier bankowości internetowej w Polsce. Wdrożyliśmy ją jako jedni z pierwszych w Polsce, jeszcze w 2001 r. Koncentrujemy się na stałym udoskonalaniu oferty dla przedsiębiorców, ale także dla klientów indywidualnych z Grupy Koncernu Volkswagen. Chcemy być dla nich nie tylko dostawcą produktów finansowych, ale przede wszystkim solidnym partnerem, który wsłuchuje się w potrzeby swoich klientów i udostępnia kompleksowe rozwiązania dopasowane do ich indywidualnych potrzeb. Ten właśnie aspekt zdecydował o potrzebie wdrożenia innowacyjnych narzędzi technologicznych. W ten sposób osiągnęliśmy dwa cele: udoskonalenie wielu procesów bankowości internetowej oraz dostosowanie naszej instytucji do wymogów regulatora, określonych w dyrektywie PSD2.

O jakiej technologii mówimy?

Daria Pawęda: Szukaliśmy sprawdzonego i nowoczesnego rozwiązania, które usprawniłoby m.in. obsł...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Źródło: Miesięcznik Finansowy BANK