Bank Pocztowy wprowadził ubezpieczenia dla uczniów dostępne online
Nowa oferta ubezpieczeniowa Banku Pocztowego obejmuje dzieci, które uczęszczają do publicznych i niepublicznych placówek oświatowych takich jak: żłobki, przedszkola, szkoły podstawowe, licea ogólnokształcące, technika, szkoły branżowe, szkoły policealne, artystyczne, domy dziecka, rodzinne domy dziecka, placówki oświatowo- wychowawcze, szkoły wyższe.
Maksymalny wiek ubezpieczonego w momencie przystępowania do ubezpieczenia nie może przekroczyć 25 lat.
Czytaj także: Bank Pocztowy wprowadza ubezpieczenia online
Co zapewnia Ubezpieczenie Strefa NNW Szkolne?
– Polisa dla uczniów realizowana poprzez Allianz to nowa usługa w ofercie Banku Pocztowego. Zakres ochrony ubezpieczenia Strefa NNW Szkolne obejmuje zdarzenia, do których doszło w wyniku nieszczęśliwego wypadku i zapewnia wsparcie finansowe w trudnej sytuacji.
Z polisy zostanie wypłacone świadczenie z tytułu uszczerbku na zdrowiu odniesionego w wyniku wypadku (jak np. złamany palec, uszkodzone kolano), dodatkowe świadczenie, gdy dojdzie do wstrząśnienia mózgu Ubezpieczonego czy pogryzienia przez zwierzę.
Polisa pokryje także koszty leczenia poniesione w wyniku wypadku. W zależności od wybranego wariantu w ramach polisy dostępne są również pomocowe usługi assistance takie jak świadczenia medyczne czy opiekuńcze – komentuje Karolina Neumann, naczelnik Wydziału Produktów Kredytowych i Ubezpieczeń Banku Pocztowego.
Czytaj także: Bank Pocztowy pierwszym bankiem w Polsce, który przeniósł swoją e-bankowość do chmury AWS
Bank Pocztowy rozszerza ofertę ubezpieczeń dostępnych online
Kilka tygodni temu Bank Pocztowy rozszerzył ofertę produktów oferowanych w kanałach zdalnych o ubezpieczenia stand alone TUiR Allianz Polska S.A., takie jak: Ubezpieczenie domu lub mieszkania „Mój Dom”, Ubezpieczenie komunikacyjne „Mój Samochód” oraz Ubezpieczenie podróżne „Moja Podróż”.
Ubezpieczenie dla uczniów, podobnie jak inne polisy, klienci Banku Pocztowego mogą nabyć bez wychodzenia z domu poprzez bankowość elektroniczną oraz aplikację mobilną. Wystarczy, że zalogują się do swojej bankowości elektronicznej lub aplikacji mobilnej i w Markecie Cyfrowym wybiorą odpowiednią ofertę.
Po kliknięciu w wybrany rodzaj ubezpieczenia, klient w ciągu kilku minut może zdalnie sfinalizować zakup polisy. Osoby potrzebujące wsparcia mogą pozostawić swój numer telefonu, na który oddzwoni konsultant Allianz.