Bank Pocztowy wprowadza ubezpieczenia online
Bank Pocztowy rozszerzył ofertę produktów oferowanych w kanałach zdalnych o ubezpieczenia TUiR Allianz Polska S.A., takie jak:
- Ubezpieczenie domu lub mieszkania „Mój Dom”,
- Ubezpieczenie komunikacyjne „Mój Samochód”,
- Ubezpieczenie podróżne „Moja Podróż”,
- Ubezpieczenie szkolne „Strefa NNW Szkolne” (dostępne wkrótce).
Czytaj także: Bank Pocztowy zmienia sposób dodawania kart do portfela cyfrowego
Bank Pocztowy współpracuje z TUiR Allianz Polska S.A.
– Wdrożenie nowych ubezpieczeń dostępnych online stanowi istotne uzupełnienie oferty naszego Banku dla klientów preferujących proste, zdalne rozwiązania. Dotychczas nie oferowaliśmy możliwości zakupu ubezpieczeń w kanałach cyfrowych.
Dzięki współpracy z Allianz, wprowadziliśmy ofertę ubezpieczeń najpotrzebniejszych w życiu codziennym. Teraz nasi klienci oraz osoby odwiedzające stronę internetową Banku Pocztowego mogą w prosty sposób nabyć potrzebne polisy bez wychodzenia z domu.
Wystarczy przejść do zakładki „Ubezpieczenia”, gdzie dostępna jest pełna oferta – informuje Joanna Moskalik, dyrektor Departamentu Produktów Detalicznych i Usług Płatniczych Banku Pocztowego.
Czytaj także: Bank Pocztowy pierwszym bankiem w Polsce, który przeniósł swoją e-bankowość do chmury AWS
Klienci Banku Pocztowego mają możliwość kontaktu z konsultantem Allianz
Klienci Banku Pocztowego mogą nabyć ubezpieczenia również poprzez bankowość elektroniczną oraz aplikację mobilną.
Wystarczy, że zalogują się do swojej bankowości elektronicznej lub aplikacji mobilnej i w Markecie Cyfrowym wybiorą odpowiednią ofertę.
Po kliknięciu w wybrany rodzaj ubezpieczenia, klient w ciągu kilku minut może zdalnie sfinalizować zakup polisy.
Osoby potrzebujące wsparcia mogą pozostawić swój numer telefonu, na który oddzwoni konsultant Allianz.