Bank Pocztowy wprowadza ubezpieczenia online

Bank Pocztowy wprowadza ubezpieczenia online
Źródło: Bank Pocztowy
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Bank Pocztowy rozszerzył swoją ofertę o ubezpieczenia online. Dzięki współpracy z TUiR Allianz Polska S.A., klienci Banku Pocztowego oraz wszystkie zainteresowane osoby mogą teraz w prosty sposób nabyć ubezpieczenie domu, samochodu, podróżne, a wkrótce także szkolne. Wszystkie te usługi są dostępne w pełni zdalnie, bez konieczności odwiedzania placówek bankowych, czytamy w informacji prasowej Banku.

Bank Pocztowy rozszerzył ofertę produktów oferowanych w kanałach zdalnych o ubezpieczenia TUiR Allianz Polska S.A., takie jak:

  • Ubezpieczenie domu lub mieszkania „Mój Dom”,
  • Ubezpieczenie komunikacyjne „Mój Samochód”,
  • Ubezpieczenie podróżne „Moja Podróż”,
  • Ubezpieczenie szkolne „Strefa NNW Szkolne” (dostępne wkrótce).

Czytaj także: Bank Pocztowy zmienia sposób dodawania kart do portfela cyfrowego

Bank Pocztowy współpracuje z TUiR Allianz Polska S.A.

– Wdrożenie nowych ubezpieczeń dostępnych online stanowi istotne uzupełnienie oferty naszego Banku dla klientów preferujących proste, zdalne rozwiązania. Dotychczas nie oferowaliśmy możliwości zakupu ubezpieczeń w kanałach cyfrowych.

Dzięki współpracy z Allianz, wprowadziliśmy ofertę ubezpieczeń najpotrzebniejszych w życiu codziennym. Teraz nasi klienci oraz osoby odwiedzające stronę internetową Banku Pocztowego mogą w prosty sposób nabyć potrzebne polisy bez wychodzenia z domu.

Wystarczy przejść do zakładki „Ubezpieczenia”, gdzie dostępna jest pełna oferta informuje Joanna Moskalik, dyrektor Departamentu Produktów Detalicznych i Usług Płatniczych Banku Pocztowego.

Czytaj także: Bank Pocztowy pierwszym bankiem w Polsce, który przeniósł swoją e-bankowość do chmury AWS

Klienci Banku Pocztowego mają możliwość kontaktu z konsultantem Allianz

Klienci Banku Pocztowego mogą nabyć ubezpieczenia również poprzez bankowość elektroniczną oraz aplikację mobilną.

Wystarczy, że zalogują się do swojej bankowości elektronicznej lub aplikacji mobilnej i w Markecie Cyfrowym wybiorą odpowiednią ofertę.

Po kliknięciu w wybrany rodzaj ubezpieczenia, klient w ciągu kilku minut może zdalnie sfinalizować zakup polisy.

Osoby potrzebujące wsparcia mogą pozostawić swój numer telefonu, na który oddzwoni konsultant Allianz.

Czytaj także: „Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta” na platformie ABCsenior.com – szkolenie online