Bank Pocztowy promuje płatności z kartą wirtualną
Bank Pocztowy rozpoczął kampanię marketingową z udziałem Adama Małysza promującą płatności kartą wirtualną. Komunikacja pod hasłem: „Płać wirtualnie, zyskuj realnie” kierowana jest do klientów w różnym wieku i z różnym statusem społecznym. Kampania prowadzona jest głównie w social mediach, w serwisie internetowym YouTube oraz w sieci wydawców współpracujących z Google. Działania promocyjne potrwają 6 tygodni.
Obecnie Bank stara się przekonać niezdecydowanych klientów do płatności wirtualnych, uruchomiając działania marketingowe z udziałem Adama Małysza, wspierające promocję karty wirtualnej.
Kampania reklamowa karty wirtualnej
– Kampania reklamowa karty wirtualnej zbudowana jest na przekazie „Płać wirtualnie, zyskuj realnie” i jest skierowana do klientów, którzy podążają za trendami rynkowymi. W tym przypadku jest to zamiłowanie do technologii i rozwijającej się cyfrowości, a także ekologii. Sama kreacja pokazuje jak i gdzie można wykorzystać tę nowoczesną kartę, którą klienci mogą zachować jedynie w portfelu cyfrowym, bez wersji plastikowej – komentuje Mariusz Gorzeń, Dyrektor Departamentu Marketingu i Analiz Biznesowych Banku Pocztowego.
Kampania została przygotowana we współpracy z Mastercard i będzie prowadzona przez 6 tygodni, gównie w social mediach, serwisie internetowym YouTube oraz w sieci wydawców współpracujących z Google. Bank Pocztowy rozpoczął również akcję mailingową, sms-ową oraz komunikację w Bankowości Internetowej do klientów banku. Dodatkowo materiały reklamowe kierują klientów na dedykowany akcji landing page.
Karta wirtualna z bezpłatnym pakietem ubezpieczeń zakupów online
Karta jest dedykowana płatnościom internetowym i mobilnym, w tym w obszarze e-commerce. To pierwsza na polskim rynku karta wirtualna z bezpłatnym pakietem ubezpieczeń zakupów online, które obejmują m.in. utratę towaru w wyniku kradzieży, zalania czy pożaru. Ubezpieczenie do karty wirtualnej umożliwia także przedłużenie o rok gwarancji na wszystkie produkty AGD/RTV oraz elektroniczne np. smartfony. Klient
w ciągu 30 dni od zakupu może także wnioskować o zwrot różnicy pomiędzy kwotą zapłaconą za towar, a niższą ceną identycznego produktu (minimalna różnica w cenie to 200 zł). Ubezpieczeniami są objęte zakupy dokonane w internecie.
Czytaj także: Bank Pocztowy: 3,5-krotny wzrost liczby wniosków o konto składanych przez internet >>>
Posiadacze karty mogą też korzystać z programu lojalnościowego – Mastercard Bezcenne Chwile. Wniosek o wydanie karty można złożyć przez bankowość internetową i mobilną Banku Pocztowego, w placówkach stacjonarnych Banku i Poczty Polskiej oraz za pośrednictwem Infolinii. Klient może też całkowicie online (przez stronę www.pocztowy.pl) zawnioskować o rachunek ROR z kartą wirtualną.