Bank Millennium: zatwierdzanie transakcji zlecanych w oddziale mobilną autoryzacją
Dotychczas wszystkie transakcje realizowane w oddziale były potwierdzane podpisem na potwierdzeniu transakcji wydrukowanym przez pracownika banku. Teraz klient, który ma aktywną Autoryzację Mobilną, zatwierdzi część transakcji zlecanych w oddziale telefonem. Wystarczy, że zaloguje się do aplikacji mobilnej i kliknie opcję Zatwierdź na ekranie ze szczegółami transakcji. W aplikacji znajdzie też historię wszystkich autoryzacji.
Czytaj także: Mobilne akceptacje w oddziałach Banku Pekao >>>
– Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom jak najlepszego doświadczenia w korzystaniu z usług banku. Autoryzację Mobilną ma coraz większe grono użytkowników. Już około 30% klientów korzystających z kanałów elektronicznych potwierdza swoje transakcje w aplikacji, zamiast przepisywać H@sło SMS. Postanowiliśmy więc pójść krok dalej i wprowadzić tę możliwość dla transakcji zlecanych w oddziałach. Usprawniamy też nasze kolejne procesy w duchu „omni-channel”. Oznacza to, że niezależnie od tego, jaki kanał dostępu wybierze klient, zawsze może załatwić swoją sprawę szybko, łatwo i bardzo wygodnie – mówi Antonio Pinto, członek zarządu Banku Millennium, odpowiedzialny za cyfrową transformację organizacji.
Nowy proces zatwierdzania transakcji
– W dobie pandemii nowy proces zatwierdzania transakcji jest dużo wygodniejszy i bezpieczniejszy zarówno dla klienta, jak i pracownika banku. Co istotne, w przypadku wielu klientów to też pierwszy krok do lepszego poznania bankowości elektronicznej i przekonania się, że korzystanie z niej jest proste szybkie, intuicyjne i bezpieczne. Niezwykle istotny jest też fakt, że redukując ilość drukowanego papieru, znacząco przyczyniamy się do ochrony środowiska naturalnego – mówi Wojciech Rybak, członek zarządu Banku Millennium.
Obecnie klienci mogą zatwierdzać w nowy sposób zlecane w oddziale przelewy krajowe, zagraniczne, wpłaty i wypłaty gotówki oraz doładowanie telefonu na kartę. Bank planuje jednak stopniowo wdrażać to rozwiązanie w kolejnych procesach sprzedażowych i operacyjnych z udziałem klienta.