Bank Millennium i Huawei Mobile Services integrują aplikacje i tworzą specjalną ofertę dla nowych klientów
‒ Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, zakończyliśmy pełną integrację naszej aplikacji mobilnej z Huawei Mobile Service. Otrzymaliśmy wiele sygnałów od użytkowników urządzeń opartych o HMS, że integracja była bardzo oczekiwana, dlatego cieszymy się, że możemy już udostępnić im naszą aplikację.
Dodatkowo, wspólnie z Huawei, planujemy specjalną ofertę dla nowych klientów – mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.
Dzięki pełnej integracji aplikacji Banku Millennium z HMS, staje się ona dostępna dla użytkowników najnowszych urządzeń Huawei, takich jak najnowsze smartfony z serii Mate 40, w tym Mate 40 Pro, telefony z serii P40 oraz Y – Y6p i Y5p, P smart 2021, smartfony z serii Mate 30, a także innowacyjny, składany smartfon Mate Xs. O HMS oparte są także najnowsze tablety Huawei – MatePad, MatePad Pro, MatePad T10, MatePad T10s i MatePad T8.
Aplikacja wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości do zakładania lokaty, umożliwia zakup ubezpieczenia komunikacyjnego za pomocą kodu Aztec
Oprócz specjalnej oferty, od kwietnia planowana jest także kampania marketingowa w kanałach obu partnerów, komunikująca jej unikalne korzyści. Promocja ruszy w kwietniu, wtedy też przedstawione zostaną szczegóły oferty.
Czytaj także: Temat Numeru | Technologiczne Otwarcie Roku | Ewolucja czy rewolucja? Jak zmieniły się bankowe aplikacje mobilne
Finanse 360°
Aplikacja mobilna Banku Millennium zapewnia wygodny dostęp do finansów, w dowolnym miejscu i czasie. Udostępnia wiele wygodnych rozwiązań między innymi szerokie możliwości personalizacji, płatności zbliżeniowe, przelewy, płatności za bilety komunikacji miejskiej i parkingi, a także pozwala zapłacić za autostradę bez stania w kolejce i pobierania biletu.
Dzięki pełnej integracji aplikacji Banku Millennium z HMS, staje się ona dostępna dla użytkowników najnowszych urządzeń Huawei
W ramach otwartej bankowości udostępnia usługę Finanse 360°, dzięki której można sprawdzić stan konta i historię transakcji na rachunku aż w dziewięciu innych bankach, a także potwierdzić dochód przy składaniu wniosku o kredyt gotówkowy poprzez logowanie do jednego z ośmiu innych banków.
Czytaj także: Raport: Horyzonty Bankowości 2021 | TECHNOLOGIE | Finanse coraz bardziej cyfrowe
Technologia rozszerzonej rzeczywistości
Aplikacja wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości do zakładania lokaty, umożliwia zakup ubezpieczenia komunikacyjnego za pomocą kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu czy ubezpieczenia turystycznego z innowacyjną usługą „Pomoc w podróży”.
Bankowość mobilna banku pozwala też zaktualizować dane dowodu osobistego, skorzystać wygodnie z produktów kredytowych i szybko załatwić wiele innych spraw. Jest stale rozwijana, z dbałością o najwyższej jakości doświadczenie użytkownika dzięki uważnemu słuchaniu klientów, obserwacji ich preferencji i testowaniu z nimi usług.
8000 aplikacji w AppGallery dostępnych w języku polskim
W AppGallery jest już ponad 1000 lokalnych aplikacji, a także 8000 aplikacji dostępnych w języku polskim. Globalnie w sklepie znajduje się już ponad 120 tysięcy aplikacji, a każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 530 milionów aktywnych użytkowników z całego świata.
Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, w skład którego wchodzą takie usługi jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.
Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery, powstała dedykowana strona na Facebooku:
https://www.facebook.com/AppGalleryPL,
na której można znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami.