Bank Millennium dodał Credit Agricole i Getin Bank do usługi agregowania kont w serwisie internetowym i aplikacji mobilnej
Usługa Finanse 360° pozwala sprawdzić stan konta i historię transakcji na rachunku w innym banku. Przeszukiwanie historii możliwe jest po słowach kluczowych w wybranym okresie, po określonej kwocie oraz po określonym typie transakcji. Klient może też zarządzać zgodami na dostęp do informacji z innych banków. Zakres informacji dostępnych dla klienta po podłączeniu danych z innego banku jest zależny od informacji udostępnianych w ramach usługi przez tę instytucję.
Czytaj także: Nowe Millennium 360°: jeszcze więcej usług w aplikacji i szersza personalizacja >>>
Jak uruchomić usługę?
Uruchomienie usługi jest bardzo proste. Wystarczy:
• po zalogowaniu do konta kliknąć w dodatkowy kafel w sekcji z podsumowaniem środków lub w baner na stronie głównej w bankowości elektronicznej;
• udzielić zgody na dostęp do informacji o rachunku z wybranego banku;
• po przekierowaniu na stronę innego banku zalogować się na tej stronie;
• zdecydować, które konta mają być widoczne w Millenecie i aplikacji mobilnej.
Usługa Finanse 360°
Usługa Finanse 360° Banku Millennium obejmuje możliwość dodania kont prowadzonych teraz już w jedenastu bankach – Alior Banku, ING Banku Śląskim, mBanku, Banku Pekao, PKO BP, Santanderze, BNP Paribas, Inteligo, Citibanku, Credit Agricole i Getin Banku. Jednocześnie klient może zlecać w Millenecie przelewy z kont w sześciu bankach: Alior Banku, ING Banku Śląskim, mBanku, Banku Pekao, PKO BP i Santander Banku.
Usługi proponowane przez Bank Millennium w ramach otwartej bankowości są stale rozwijane.