Bank BGŻOptima z nowym Dyrektorem Departamentu Marketingu
W połowie lipca stanowisko Dyrektora Departamentu Marketingu Banku BGŻOptima objął Radosław Kozłowski, który ostatnio był Zastępcą Dyrektora Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ i pracował przy zmianie strategii komunikacji banku. Kozłowski zastąpił Karolinę Sudwoj - Nogalską.
Radosław Kozłowski ma blisko 10. letnie doświadczenie w marketingu instytucji finansowych. Wcześniej związany był z Polbankiem EFG gdzie brał udział we wprowadzeniu tej instytucji na rynek, współtworząc m.in. platformę komunikacyjną wykorzystującą udział Mistrzyni Świata w biegach narciarskich Justyny Kowalczyk oraz wspomnianym bankiem BGŻ, gdzie współtworzył między innymi aktualną platformę komunikacyjną banku. Ukończył na Uniwersytecie Warszawskim Filologię Polską o specjalności – filologia dla mediów.
W Banku BGŻOptima Radosław Kozłowski odpowiadać będzie za koordynację kompleksowych działań z zakresu komunikacji marketingowej oraz public relations. – BGŻOptima to bank z ogromnym potencjałem komunikacyjnym oraz wizerunkiem nowoczesnego i dynamicznego banku wyspecjalizowanego w produktach oszczędnościowych oraz inwestycyjnych. Moją ambicją jest utrwalanie tego pozycjonowania, przy jednoczesnym znacznym zwiększeniu znajomości marki banku. Mam nadzieję, że już wkrótce będzie można zobaczyć pierwsze efekty tego podejścia – mówi Radosław Kozłowski.
– Cieszę się, że do zespołu BGŻOptima dołączył Radek Kozłowski, którego znam dobrze z Banku BGŻ. Przed nami sporo nowych projektów, z których pierwsze mają ujrzeć światło dzienne już na jesieni, więc siła, zaangażowanie i ogromne doświadczenie Radka będą dla nas istotnym wzmocnieniem – dodaje Piotr Grzybczak, Dyrektor Zarządzający Banku BGŻOptima.
Źródło: BGŻOptima