Awaria w mBanku usunięta. Koniec problemów z przelewami i BLIKiem
Jak informował wcześniej na Twitterze Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy mBanku, nie można było wykonać przelewów w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej. Nie działały również mKantor i BLIK.
Klienci mBanku mogli dokonać przelewów za pośrednictwem mLinii i w oddziałach. Jak dodawał Krzysztof Olszewski, bank zwróci opłaty za tego typu operacje.
Wszystkie systemy @mBankpl są już w pełni dostępne. Można wykonywać przelewy zarówno w aplikacji, jak i serwisie. BLIK i mKantor są dostępne. Dziękujemy za cierpliwość i jeszcze raz przepraszamy https://t.co/v8rdHVevzX
— Krzysztof Olszewski (@KrzyOlszewski) 4 czerwca 2018
Możliwe były za to płatności kartami.
Przypomnijmy, że w piątek utrudnione były płatności kartami VISA w związku z awarią w tej organizacji płatniczej. Problem dotyczył również klientów mBanku.
W związku z trwającą awarią VISA, płatności wszystkimi kartami ej organizacji mogą być utrudnione. Polecamy korzystanie z kart innych organizacji płatniczych lub z BLIKa. Przepraszamy za utrudnienia! https://t.co/9PcAGd3gSN
— mBank (@mBankpl) 1 czerwca 2018