Artykuły ze źródła: Infobip

BANK 2019/11

IT@BANK. Technologie – INFOBIP: Lepsza bankowość dzięki skutecznej komunikacji

W ciągu ostatnich kilku lat banki wykonały wielką pracę, aby spełnić rosnące oczekiwania klientów w zakresie skuteczności obsługi i dostępności usług. Jednak postęp technologiczny sprawia, że walka o ich serca praktycznie się nie kończy. Dzisiaj obsługa klientów banków powinna być nie tylko ekspresowa i nowoczesna, ale przede wszystkim spersonalizowana. Klienci chcą mieć poczucie, że rozwiązania proponowane przez banki oraz instytucje finansowe uwzględniają ich codzienne potrzeby i oczekiwania.

CZYTAJ WIĘCEJ
Mężczyzna logujący się do serwisu bankowości elektronicznej
Finanse osobiste

PSD2: nadchodzi rewolucja w płatnościach. Hasła jednorazowe przechodzą do lamusa

Już 14 wrześnie wejdzie w życie dyrektywa Payment Services Directive 2 (PSD 2) regulująca rynek płatności. Jedną z ważnych zmian, które wprowadzi będzie tzw. silne uwierzytelnienie klienta. Aby zainicjować płatność lub zalogować się do serwisu transakcyjnego, konieczna będzie autoryzacja za pomocą co najmniej dwóch niezależnych metod uwierzytelnienia.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1