Artykuły ze źródła: Asseco Poland S.A.

podpisywanie e-dokumentów na wirtualnym ekranie
Technologie i innowacje | Z rynku finansowego

Santander Leasing wprowadza podpis biometryczny

Santander Leasing, przy wsparciu technologicznym Asseco, jako pierwsza na polskim rynku firma leasingowa umożliwia podpisywanie umów w postaci elektronicznej z wykorzystaniem tzw. podpisu biometrycznego. Jest to utrwalony w technologii elektronicznej odręczny znak graficzny wykonany za pomocą rysika na urządzeniu mobilnym. Wdrożone rozwiązanie to kolejny mechanizm e-podpisu, udostępniony przez Santander Leasing po wprowadzeniu w 2021 roku możliwości uzyskania przez swoich klientów podpisu kwalifikowanego SimplySign od Asseco, czytamy w komunikacie Firmy.

CZYTAJ WIĘCEJ
Oddział Banku Pekao
Technologie i innowacje | Z rynku finansowego

Asseco wspierało integrację systemów Banku Pekao i Idea Banku

Bank Pekao S.A. wspierany przez zespół Asseco Poland, przeprowadził z sukcesem najszybszą na polskim rynku integrację uniwersalnych banków komercyjnych. Instytucja potrzebowała zaledwie 10 miesięcy, aby przygotować się do przeniesienia danych klientów byłego Idea Banku S.A. do systemów operacyjnych Banku Pekao, które zakończyło się podczas weekendu migracyjnego 19 ‒ 22 listopada. Od tego czasu klienci Idea Banku mogą korzystać z pełnej infrastruktury i oferty Pekao, poinformowała firma Asseco.

CZYTAJ WIĘCEJ
Piotr Mazur, Dyrektor Pionu Komunikacji Masowej w Asseco.
Komentarze ekspertów

Paperless i cyfrowa komunikacja z klientem wyznaczą trendy rozwoju firm w 2021 roku

W 2020 roku cyfryzacja była odmieniana przez wszystkie przypadki. Wiele organizacji właśnie w tym okresie zdecydowało się na nowe systemy, procesy czy też zmiany w dotychczasowym prowadzeniu firmy, które umożliwiały im nieprzerwane działanie, a do tej pory były odkładane na później. Jednym z elementów digitalizacji jest paperless, czyli odchodzenie od dokumentów papierowych na rzecz ich elektronicznych odpowiedników. Faktury, umowy, wyciągi oraz inne dokumenty, które firmy codziennie wymieniają ze swoimi klientami to tony papieru, którego wykorzystanie można znacząco ograniczyć z korzyścią dla obu stron. Oto trendy, które zdaniem Piotra Mazura, Dyrektora Pionu Komunikacji Masowej w Asseco, wpłyną w 2021 roku na cyfrową komunikację z klientem.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2020/07

Narzędzie, które daje odpowiedź na wszystkie potrzeby klienta

Na polskim rynku finansowym doświadczamy obecnie wyjątkowej hiperkonkurencji. To dobra sytuacja dla klienta, ale oznacza konieczność ciągłego zwiększania przewagi konkurencyjnej. Zarówno banki, jak i finansowe start-upy, aby zawalczyć o klienta, potrzebują innowacji, a tym samym odpowiedniego zaplecza technologicznego. Nowe modele biznesowe stawiają nowe wymogi branży IT. O Asseco BooX (Bank Out Of The Box), uniwersalnej platformie usług finansowych rozmawiamy z Tomaszem Blicharzem, BooX Product Marketerem w Asseco Poland.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1