Autor: BANK.pl

Samochód na stercie polskich banknotów
Gospodarka

Motoryzacja będzie liderem polskiego eksportu przez kolejne 2 lata

Sektor automotive pozostanie najbardziej perspektywicznym działem polskiego eksportu w ciągu dwóch najbliższych lat. W perspektywie długoterminowej, do utrzymaniu pozycji potrzebna będzie jednak dywersyfikacja rynków zbytu poza kraje UE oraz wzmocnienie innowacyjności przemysłu motoryzacyjnego z naciskiem na auta elektryczne i autonomiczne – wynika z raportu BZ WBK i Exact Systems.

CZYTAJ WIĘCEJ
Człowiek trzymający kartę kredytową
Finanse osobiste

Płatności bezgotówkowe dostępne w co drugim urzędzie w Polsce

Program upowszechniania płatności bezgotówkowych w jednostkach administracji publicznej, wdrożony przez KIR we współpracy z Ministerstwem Przedsiębiorczości i Technologii, ma już rok. Dzięki tej inicjatywie, już w co drugim urzędzie w Polsce możemy wnieść opłatę za pomocą karty płatniczej lub telefonu. Bezgotówkowo możemy także zapłacić mandaty wystawione przez Policję drogową.

CZYTAJ WIĘCEJ
Logo GetBack
Gospodarka

Czarnecki: Postępuje demoralizacja firmy. GetBack musi jak najszybciej zawrzeć układ

– GetBack powinien zawrzeć układ jak najszybciej, gdyż postępuje „demoralizacja” tej firmy, uważa miliarder Leszek Czarnecki. W jego ocenie, już na etapie propozycji układu musi być mapa drogowa dotycząca tego, co firma będzie robiła w czasie jego trwania, tymczasem obecny plan biznesmen ocenia jako mało ambitny. Jednocześnie zapowiedział on, że jeśli w jego grupie pojawią się reklamacje to zostaną rozpatrzone, a zasadne zaspokojone.

CZYTAJ WIĘCEJ
Mężczyzna naciskający przycisk sztuczna inteligencja
Technologie i innowacje

Jak sztuczna inteligencja zmienia firmy i obsługę klienta

Według badań przeprowadzonych przez firmę analityczno-doradczą Gartner do 2020 roku 85% kontaktów między konsumentem a przedsiębiorstwem będzie przeprowadzane maszynowo, bez konieczności interakcji z fizycznym doradcą klienta. Jednak czwarta rewolucja przemysłowa (Przemysł 4.0) już dziś zmienia charakter obsługi klienta dzięki wykorzystaniu możliwości sztucznej inteligencji.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 983 Z 1080