Autor: Santander Bank

Placówka Santander Bank Polska
Z rynku finansowego

Santander Bank Polska ułatwia obsługę niepełnosprawnym klientom

Z niepełnosprawnością w Polsce zmaga się około 4,7 mln osób, w Unii Europejskiej to grupa ponad 80 mln osób, a według statystyk, liczba ludności ze szczególnymi potrzebami wciąż rośnie. Dostrzega to także sektor finansowy. Santander Bank Polska od 9 lat realizuje program „Obsługa bez barier”, ułatwiający obsługę klientom ze szczególnymi potrzebami, niezależnie od miejsca korzystania z usług banku.

Logo Santander Bank Polska
Z rynku finansowego

Santander Bank Polska kolejny raz wyróżniony za wyznaczanie najwyższych standardów odpowiedzialnej bankowości

Santander Bank Polska otrzymał – już po raz trzeci – Złoty Listek CSR Polityki. Nagroda jest przyznawana instytucjom, które ze szczególnym zaangażowaniem wspierają społeczności lokalne, działają na rzecz zrównoważonego rozwoju, a także przestrzegają najwyższych norm etycznych. To kolejne z tegorocznych wyróżnień dla Santander Bank Polska, podkreślające kluczową rolę bankowości odpowiedzialnej w jego strategii.

Placówka Santander Bank Polska
Firma

Polacy coraz chętniej stawiają na własny biznes, a Santander Bank Polska stawia na mikroprzedsiębiorców

Polska mikroprzedsiębiorczość intensywnie się rozwija. Na koniec 2018 r. liczba nowo zarejestrowanych w REGON osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą wzrosła o 8,5% w porównaniu z 2017 r. Jednoosobowe działalności gospodarcze (JDG) i firmy zatrudniające do 9 pracowników stanowią już 96,1% ogółu podmiotów biznesowych w Polsce. Według danych GUS podsumowujących 2018 r. w rejestrze REGON wpisanych było ponad 3,1 mln osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.

Kobieta trzymająca portfel
Artykuły

Jakim klientem banku jest kobieta? Rzadziej inwestuje na giełdzie i korzysta z płatności cyfrowych

Z badania Index Mobilności przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie Santander Bank Polska wynika, że wybierając bank, kobiety zwracają uwagę na nieco inne aspekty niż mężczyźni. Jeżeli jednak chodzi o samo korzystanie z produktów oraz usług finansowych, to nie widać znaczących różnic. Są wyjątki, na przykład inwestowanie na giełdzie oraz płatności cyfrowe.

STRONA 9 Z 10