Autor: aleBank.

Grzegorz Gołda, dyrektor sprzedaży w Cloudware Polska, Platinum Business Partner firmy IBM.
Technologie i innowacje

Dlaczego sztuczna inteligencja znajdzie istotne zastosowanie w bankowości?

Sztuczna inteligencja to jeden z wiodących trendów w sektorze bankowym. Zastosowanie rozwiązań opartych na AI (ang. Artificial Intelligence) ma nie tylko zrewolucjonizować branżę, ale przede wszystkim podnieść jakość świadczonych usług, a tym samym przyspieszyć pewne procesy biznesowe, zaowocować większym zadowoleniem klientów i zmniejszyć ich odpływ do konkurencji. O tym, dlaczego sztuczna inteligencja znajdzie istotne zastosowanie w bankowości i w jaki sposób jej użycie ma spowodować m.in. wzrost wydajności, spadek kosztów oraz nowe, atrakcyjniejsze dla klientów produkty, rozmawiamy z Grzegorzem Gołdą, dyrektorem sprzedaży w Cloudware Polska, Platinum Business Partner firmy IBM.

Placówka Santander Bank Polska
Z rynku finansowego

Payhelp pomoże klientom Santander Bank Polska w odzyskiwaniu zaległych płatności

Payhelp, platforma on-line pozwalająca przedsiębiorcom w prosty i skuteczny sposób odzyskiwać pieniądze z niezapłaconych faktur, weszła w skład pakietu e-usług Santander Bank Polska pod nazwą eWindykacja. Jest dostępna dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Dostawcą usługi eWindykacja oraz serwisu Payhelp jest Grupa BEST, jeden z największych podmiotów na rynku windykacyjnym w Polsce.

Aplikacja Goodie
Z rynku finansowego

Bank Millennium: nowa odsłona aplikacji zakupowej goodie

Aplikacja zakupowa goodie, pobrana dotychczas już ponad 1,7 mln razy, została przygotowana w zupełnie nowej odsłonie. Intuicyjna, spersonalizowana aplikacja daje jeszcze więcej możliwości w zakresie planowania codziennych zakupów z gazetkami promocyjnymi, wyszukiwania najlepszych zniżek oraz korzystania z kart lojalnościowych. Nowa wersja goodie została udostępniona pierwszej grupie użytkowników, w najbliższych dniach będzie sukcesywnie udostępniana kolejnym.

Logo Getin Bank
Z rynku finansowego

Getin Bank wystartował z Lokatą Mobilną Na Start

Getin Bank wystartował z nową propozycją – Lokatą Mobilną Na Start z oprocentowaniem 1,5% w skali roku. Lokata przeznaczona jest dla nowych klientów Bankowości Mobilnej. Okres trwania promocyjnego oprocentowania wynosi dwa miesiące, a maksymalna kwota, którą można ulokować, to 10 000 zł. Klienci, którzy już są aktywnymi użytkownikami, mogą skorzystać z Lokaty Mobilnej z oprocentowaniem 0,4% w skali roku.

STRONA 602 Z 1360