Autor: Santander Bank

Rodzic, dziecko i pieniądze
Z rynku finansowego

Santander Bank Polska pomaga rodzicom oszczędzać na przyszłość dzieci

Niemal 47% rodziców dzieci w wieku 5-14 lat rozmawia ze swoimi pociechami o oszczędzaniu – wynika z badań SW Research przygotowanych na zlecenie Santander Bank Polska. Tylko 15% rodziców otrzymujących 500+ faktycznie odkłada pieniądze z myślą o przyszłości dziecka. Psychologowie zgodnie przyznają, że najlepszym sposobem wychowywania dzieci jest pokazywanie dobrych wzorców w działaniu, dlatego Santander Bank Polska zainicjował kampanię #PomagamyOszczędzać.

CZYTAJ WIĘCEJ
Placówka Santander Bank Polska
Z rynku finansowego

Santander Bank Polska nagrodzony za raport społeczny

Raport Odpowiedzialnego Biznesu 2018 Santander Bank Polska zdobył pierwsze miejsce w kategorii Raporty Społeczne w konkursie organizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Deloitte. Jury doceniło przede wszystkim przyjazną, interesującą formę, zwróciło uwagę na szeroki opis oddziaływania firmy, w szczególności na wpływ środowiskowy oraz na rzetelne podejście do przygotowania raportu.

CZYTAJ WIĘCEJ
Placówka Santander Bank Polska
Z rynku finansowego

Konto oszczędnościowe dla najmłodszych w Santander Bank Polska

Odkładanie oszczędności do skarbonki to jedna z najczęstszych metod nauki dzieci zarządzania finansami – wynika z badań SW Research przygotowanych na zlecenie Santander Bank Polska. Namawia do tego swoje pociechy aż 6 na 10 rodziców dzieci w wieku 5-14 lat. I choć to dobry sposób, to większą świadomość i poczucie odpowiedzialności może przynieść maluchowi posiadanie własnego konta w banku. Dlatego od 4 października rodzice mogą otworzyć Konto Jakie Chcę z oprocentowaniem 2,5% do 3 tys. zł, obejmującym dzieci poniżej 13 r.ż. Rachunek będzie służył do odkładania oszczędności.

CZYTAJ WIĘCEJ
Kieorwca patrzący na ekran smartfona
Z rynku finansowego

Santander Bank Polska walczy z używaniem telefonów za kółkiem

Używanie smartfona za kierownicą to dziś powszechny problem. Rocznie policja wystawia ponad 100 tys. mandatów za korzystanie z telefonu w trakcie prowadzenia samochodu. I choć brakuje statystyk na temat liczby wypadków spowodowanych przez to wykroczenie, to tysiące kar pieniężnych powinny dać nam do myślenia. Po zeszłorocznej kampanii Santander Bank Polska Zaparkuj telefon i jedź przyszedł czas na edukację i przekonanie kierowców, że za kółkiem warto być #SmartOff.

CZYTAJ WIĘCEJ
Pieniądze, paszport, klapki i aparat na plaży
Z rynku finansowego

Santander Bank Polska przygotował finansowy niezbędnik na wyjazdy za granicę

W ubiegłym roku Polacy odbyli 12 747 tys. zagranicznych podróży turystycznych, o 6,6% więcej niż rok wcześniej. Dla wybierających się na za granicę Santander Bank Polska przygotował poradnik pozwalający zaoszczędzić na płatnościach, przewalutowaniach i wypłatach z bankomatów poza Polską. Urlopowicze znajdą w nim także kod zniżkowy na ubezpieczenie turystyczne.

CZYTAJ WIĘCEJ
Placówka Santander Bank Polska
Z rynku finansowego

Santander Bank Polska ułatwia obsługę niepełnosprawnym klientom

Z niepełnosprawnością w Polsce zmaga się około 4,7 mln osób, w Unii Europejskiej to grupa ponad 80 mln osób, a według statystyk, liczba ludności ze szczególnymi potrzebami wciąż rośnie. Dostrzega to także sektor finansowy. Santander Bank Polska od 9 lat realizuje program „Obsługa bez barier”, ułatwiający obsługę klientom ze szczególnymi potrzebami, niezależnie od miejsca korzystania z usług banku.

CZYTAJ WIĘCEJ
Logo Santander Bank Polska
Z rynku finansowego

Santander Bank Polska kolejny raz wyróżniony za wyznaczanie najwyższych standardów odpowiedzialnej bankowości

Santander Bank Polska otrzymał – już po raz trzeci – Złoty Listek CSR Polityki. Nagroda jest przyznawana instytucjom, które ze szczególnym zaangażowaniem wspierają społeczności lokalne, działają na rzecz zrównoważonego rozwoju, a także przestrzegają najwyższych norm etycznych. To kolejne z tegorocznych wyróżnień dla Santander Bank Polska, podkreślające kluczową rolę bankowości odpowiedzialnej w jego strategii.

CZYTAJ WIĘCEJ
Placówka Santander Bank Polska
Firma | Z rynku finansowego

Polacy coraz chętniej stawiają na własny biznes, a Santander Bank Polska stawia na mikroprzedsiębiorców

Polska mikroprzedsiębiorczość intensywnie się rozwija. Na koniec 2018 r. liczba nowo zarejestrowanych w REGON osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą wzrosła o 8,5% w porównaniu z 2017 r. Jednoosobowe działalności gospodarcze (JDG) i firmy zatrudniające do 9 pracowników stanowią już 96,1% ogółu podmiotów biznesowych w Polsce. Według danych GUS podsumowujących 2018 r. w rejestrze REGON wpisanych było ponad 3,1 mln osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.

CZYTAJ WIĘCEJ
Kobieta trzymająca portfel
Artykuły | Finanse osobiste

Jakim klientem banku jest kobieta? Rzadziej inwestuje na giełdzie i korzysta z płatności cyfrowych

Z badania Index Mobilności przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie Santander Bank Polska wynika, że wybierając bank, kobiety zwracają uwagę na nieco inne aspekty niż mężczyźni. Jeżeli jednak chodzi o samo korzystanie z produktów oraz usług finansowych, to nie widać znaczących różnic. Są wyjątki, na przykład inwestowanie na giełdzie oraz płatności cyfrowe.

CZYTAJ WIĘCEJ
Logo Santander Bank Polska
Z rynku finansowego

Santander Bank Polska Instytucją Roku 2018

Santander Bank Polska został pięciokrotnie uhonorowany tytułem „Instytucji Roku 2018”. Prestiżowe statuetki zostały przyznane bankowi za „Najlepszą jakość obsługi w kanałach zdalnych”, „Najlepszą jakość obsługi klienta biznesowego”, a także w kategoriach „Najlepszy bank w finansowaniu firm”, „Najlepszy bank w finansowaniu leasingu” oraz „Bank Odpowiedzialny Społecznie”.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 6 Z 7