Santander Bank Polska promuje lokatę mobilną w kampanii z udziałem Marcina Dorocińskiego
Santander Bank Polska w najnowszej reklamie, w której Marcin Dorociński prezentuje funkcje aplikacji Santander mobile, promuje lokatę mobilną.
Santander Bank Polska w najnowszej reklamie, w której Marcin Dorociński prezentuje funkcje aplikacji Santander mobile, promuje lokatę mobilną.
Ruszył nabór na 14-godzinny bezpłatny kurs online dla przyszłych i początkujących inwestorów, przygotowany przez Santander Bank Polska we współpracy ze Szkołą Główną Handlową w Warszawie oraz Fundacją Giełdy Papierów Wartościowych.
Santander Bank Polska został wpisany na listę Diversity IN Check – najbardziej zaawansowanych pracodawców w Polsce pod względem różnorodności oraz tworzenia inkluzywnych miejsc pracy. 10 dobrych praktyk stosowanych przez bank i Fundację Santander zostało wyróżnionych w tegorocznej edycji raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”.
Aby pomóc przedsiębiorcom rozwinąć i usprawnić handel online, Santander Bank Polska przy wsparciu Visa oraz innych partnerów przygotował promocję.
Grupa Santander oraz London School of Economics and Political Science (LSE) uruchamiają pierwszą edycję programu Santander Scholarships Skills | MBA Essentials 2022 – LSE. To bezpłatny kurs, którego celem jest budowanie kluczowych umiejętności biznesowych opartych na trzech podstawowych filarach nauczanych na studiach MBA: strategii, finansach i przywództwie.
Konsorcjum banków podpisało z Gdańską Stocznią „Remontowa” im. J. Piłsudskiego S.A. umowę linii na gwarancje i akredytywy, której celem jest wsparcie kluczowego projektu stoczni w najbliższych latach, związanego z budową promów typu Ro-Pax.
W projekcie szkoleniowo-rozwojowym mogą wziąć udział przedsiębiorczynie oraz kobiety, które dopiero planują założyć własną firmę. Program, który jest wspólną inicjatywą Santander Bank Polska oraz Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości, startuje 11 maja.
Sektor produkcji aut i części od dwóch lat zmaga się z ciągłymi problemami i wyzwaniami, które powodują ograniczanie produkcji, spadki sprzedaży i rosnące koszty. Pandemia i związane z nią zerwanie łańcuchów dostaw, kryzys z półprzewodnikami potrzebnymi do produkcji, a teraz konsekwencje wojny w Ukrainie poważnie doświadczają całą branżę automotive. Powody do umiarkowanego optymizmu można znaleźć wśród producentów aut, jednak sytuacja producentów części nie jest już taka pozytywna, oceniają eksperci Santander Bank Polska.
Jak co roku, z okazji Międzynarodowego Dnia Ziemi, Santander Bank Polska uruchamia projekty, które pomogą zadbać o przyszłość naszej planety. Jednym z nich jest program grantowy „TU MIESZKAM, TU ZMIENIAM EKO”. Projekt jest organizowany przez Fundację Santander, aby finansować oryginalne, przyjazne środowisku inicjatywy zgłaszane przez społeczności lokalne, poinformowała Bank.
Santander Bank Polska wspólnie z Uniwersytetem Szczecińskim przygotował kurs nauki języka polskiego, by wspierać osoby z Ukrainy. Zajęcia będą realizowane na poziomie podstawowym, w systemie online. Program ma na celu likwidację bariery językowej i poprawienie możliwości komunikacyjnych uczestników, poinformował Bank.
Santander Bank Polska współpracuje z Agencją ONZ ds. Uchodźców (UNHCR), zapewniając narzędzie do szybkiego i bezpiecznego przekazania gotówki uchodźcom docierającym do Polski z Ukrainy, aby wspierać ich integrację w kraju.
Podczas siódmej edycji konkursu „Instytucja Roku”, kapituła konkursowa wyróżniła Alior Bank w aż sześciu kategoriach. Bank zdobył nagrody za: „Najlepszą obsługa w kanałach zdalnych”, „Najlepszą obsługa w placówce”, „Najlepszą bankowość internetową”, „Najlepszą aplikację mobilną”, „Najlepszy bank dla firm” i „Najlepszy zdalny proces otwarcia konta”. Ponadto, aż 23 Oddziały Alior Banku zostały nagrodzone tytułem: „Najlepsza Placówka Bankowa w Polsce”, poinformował Bank.
Fundacja Santander wspólnie z Bankiem Żywności SOS w Warszawie uruchomiły kampanię edukacyjną „Lodówka na medal”, która ma na celu kształtowanie pozytywnych nawyków dotyczących przechowywania i gospodarowania żywnością oraz szerzenie wiedzy na temat skutków zjawiska marnowania żywności. W ramach projektu „Lodówka na medal” uruchomiono warsztaty edukacyjne w szkołach oraz wyjątkową grę online, poinformowała Fundacja.
Już wkrótce Santander Bank Polska, we współpracy z firmą informatyczną Comarch, rozszerzy ofertę automatycznej obsługi operacji bankowych dla klientów korzystających z systemu iBiznes24. Dzięki integracji z systemami Comarch ERP, przedsiębiorcy będą mogli m.in. zlecać przelewy oraz sprawdzać saldo konta bezpośrednio w programie finansowo-księgowym.
Oszuści rozsyłają wiadomości, w których podszywają się pod Santander Bank Polska. Pod pretekstem konieczności potwierdzenia „bezpiecznego numeru telefonu” próbują wyłudzić dane uwierzytelniające do bankowości elektronicznej: login i hasło, czytamy w komunikacie na stronie internetowej Banku.
Perturbacje w łańcuchach dostaw wciąż dają się we znaki przemysłowi motoryzacyjnemu. Skutki podażowe pandemii najmocniej dotknęły producentów części i komponentów na pierwszy montaż. Z jednej strony otrzymują oni mniej zamówień od koncernów samochodowych, z drugiej zaś muszą mierzyć się zarówno z ograniczoną dostępnością materiałów do produkcji, jak również z wysokimi cenami surowców i komponentów, ale też energii, czy dalszą presją na wzrost wynagrodzeń, podkreślają eksperci Santander Bank Polska.
Z badania „E-commerce B2B ‒ biznes w sieci. Perspektywa branży kosmetycznej” przeprowadzonego przez Mobile Institute na zlecenie Santander Bank Polska wynika, że tempo wzrostu e-commerce potwierdziło pojawiające się po wybuchu pandemii opinie o rosnącym znaczeniu kanału cyfrowego w sprzedaży przemysłu kosmetycznego, w tym również w segmencie B2B.
Stopniowy powrót do nastrojów sprzed pandemii może zwiastować, że na znaczeniu ponownie zyskają postawy i zachowania prośrodowiskowe. Wzrost świadomości ekologicznej był przed pandemią jednym z najważniejszych globalnych trendów konsumenckich. Wiele wskazuje na to, że niebawem znów stanie się istotnym czynnikiem wpływającym na codzienne wybory klientów, czytamy w informacji Santander Bank Polska.
Santander Bank Polska wprowadził od 8 listopada płatności zbliżeniowe BLIK, dzięki którym klienci mogą płacić bez użycia kodu w sklepach stacjonarnych. Klienci Santander Bank Polska coraz chętniej korzystają z BLIKA, w III kwartale 2021 roku skorzystało z niego ponad 900 tysięcy użytkowników.
Czwarta fala pandemii zastaje branżę motoryzacyjną w niełatwej sytuacji. Jak pokazują wyniki najnowszego barometru „Przemysł, handel i usługi w motoryzacji”, producenci nadal odczuwają zakłócenia w łańcuchach dostaw po poprzednich falach zakażeń, czytamy w analizie Santander Bank Polska.