Autor: Paweł Krajewski

Gospodarka | Technologie i innowacje

Obsługa reklamacji na wyższym zautomatyzowanym poziomie

Utrzymanie lojalności klientów może być wyzwaniem w przypadku złożonych produktów i procesów biznesowych. Taka sytuacja występuje często w instytucjach finansowych. Ważnym obszarem w procesach posprzedażowych jest obsługa zgłoszeń reklamacyjnych spływających do banków. Niedociągnięcia w tym procesie osłabiają zaufanie do instytucji, pogarszają wizerunek i zwiększają ryzyko odejścia klienta, co w dobie wszechobecnej konkurencji staje się szczególnie realne.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2017/11

IT@BANK 2017: Jak zwiększyć skuteczność procesów obsługi klienta bankowego?

Sprawny proces sprzedaży produktów i usług jest kluczowy dla każdej firmy. Nie inaczej jest w przypadku banków, które działają na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Sukces rynkowy osiągnięty przy niskim poziomie kosztów i ryzyka, zależy od zastosowania zaawansowanych narzędzi informatycznych. Z pomocą przychodzą systemy automatyzujące procesy obsługi klienta, wsparte narzędziami analitycznymi.

CZYTAJ WIĘCEJ
Artykuły

Jak wdrożyć system klasy BPM szybko i efektywnie?

Dla wielu instytucji finansowych i przedsiębiorstw częstym problemem jest terminowe dostosowanie systemów informatycznych do coraz szybciej zmieniających się wymagań klientów i regulatorów.  Najbardziej kłopotliwe jest uzgodnienie z dostawcami satysfakcjonujących terminów wprowadzania zmian.  Dodatkowo pojawiającym się problemem jest fakt, że zmiany w oprogramowaniu może wykonać tylko dostawca,  co z kolei najczęściej związane jest z długim czasem oczekiwania na wprowadzenie modyfikacji.   W jaki sposób  możemy to zmienić?

CZYTAJ WIĘCEJ
Komentarze ekspertów

Zajęcia egzekucyjne w bankach – jak sprawnie spełnić wymagania ustawy o elektronizacji?

krajewski.pawel.267xWe wrześniu 2016 roku ma wejść w życie nowelizacja kodeksu postępowania cywilnego i kodeksu cywilnego. Część zmian prawnych będzie dotyczyć uczestników postępowania egzekucyjnego w zakresie tzw. elektronizacji. Główne cele nowelizacji przepisów to dostosowanie polskich przepisów do europejskich standardów w zakresie obiegu dokumentów oraz obniżenia kosztów operacyjnych postępowania cywilnego.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1