Autor: Katarzyna Dawidowska

Artykuły

Raport Coleman & Parkes – jakie szkody może przynieść źle zaplanowana komunikacja z Klientami?

Zalew niechcianych wiadomości to najlepsza droga do zniechęcania a nawet utraty lojalnych Klientów. Wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Ricoh przez Coleman Parkes Research pokazują, że aż 18% Klientów pod wpływem zbyt uporczywej komunikacji ze strony firmy postanowiło zmienić dostawcę usług, 69% zrezygnowało z otrzymywania jakichkolwiek wiadomości od tego nadawcy a jeden na dziesięciu złożył skargę do odpowiedniego organu. Dwie trzecie Konsumentów przyznaje, że ich lojalność w stosunku do marek, które komunikują się w taki sposób jest mniejsza. 63% twierdzi, że przeznaczy mniej środków na zakup produktów takiego producenta a 57% zamierza przestać korzystać z jego usług.

CZYTAJ WIĘCEJ
Artykuły

Praca w przyszłości – raport Economist Intelligence Unit

150402.praca.przyszlosci.01.267x400xWymiana doświadczeń jest bardzo ważnym aspektem rozwoju nowoczesnych firm. Zgromadzenie podobnie myślących ludzi w jednym miejscu stymuluje kreatywność. To otwarte podejście będzie miało znaczenie dla kształtowania środowiska i stylu pracy w przyszłości. Potwierdzają to najnowsze analizy. 75% przedstawicieli firm  działających w technologicznych klastrach w Wielkiej Brytanii, którzy wzięli udział w badaniu Tech Nation, przyznało, że w ramach zaufanego grona przedsiębiorstw wymienia się i dyskutuje o swoich pomysłach biznesowych. W całej Europie powstaje coraz więcej klastrów technologicznych, które korzystają z modelu wypracowanego w latach 40. w Dolinie Krzemowej.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1