Autor: Anna Marciniak

Z rynku finansowego

MasterCard ogłosił nowy program partnerski Priceless Specials 

MasterCard wprowadza nowy program partnerski Priceless Specials, 
w ramach którego za zakupy w wybranych sklepach opłacone kartami MasterCard i Maestro biorącymi udział w programie, konsumenci zyskają dostęp do atrakcyjnych ofert. Nowy program zostanie uruchomiony 1 sierpnia br., zastępując dotychczasową platformę MasterCard Rewards. Propozycja Priceless Specials skierowana jest do posiadaczy kart z logiem MasterCard lub Maestro, dzięki czemu oferty i nagrody będą mogły trafiać do szerokiego grona konsumentów. Skorzystają też banki i detaliści uczestniczący w programie, którzy będą mogli zaoferować swoim klientom dodatkowe korzyści. W efekcie sieci detaliczne będą mogły wyróżnić się na rynku i motywować swoich klientów do częstszych odwiedzin, natomiast banki zdobędą narzędzie zachęcające posiadaczy wydanych przez nie kart płatniczych MasterCard do realizacji większej liczby transakcji bezgotówkowych.

CZYTAJ WIĘCEJ
Finanse i gospodarka

Badanie MasterCard: Polacy czują się mniej wykluczeni finansowo 
niż inni Europejczycy

Uważamy, że włączenie finansowe to ważny element zapewnienia równych szans społecznych, podobnie jak włączenie cyfrowe. Najbardziej w całej Europie wierzymy w edukację finansową, którą wg ankietowanych powinien zająć się rząd i banki. Uważamy, że kobiety i mężczyźni w Polsce mają relatywnie równy dostęp do usług finansowych. W rzeczywistości jesteśmy bardziej ubankowieni niż sądzimy i pozostajemy liderami cyfrowych płatności

CZYTAJ WIĘCEJ
Finanse i gospodarka

„The Heart Warsaw”: europejskie centrum współpracy korporacji i startupów

160602.theheart logoW stolicy miało dziś miejsce uroczyste ogłoszenie powstania „The Heart Warsaw” – pierwszej zlokalizowanej w Polsce, działającej na europejską skalę kompleksowej platformy łączącej innowacyjne firmy technologiczne z największymi polskimi, regionalnymi i globalnymi korporacjami. Przestrzeń „The Heart Warsaw” znajdować się będzie w budynku Warsaw Spire. Merytorycznie zapełnią ją kompleksowe programy, wspierające korporacje we wdrażaniu innowacji tworzonych przez wyselekcjonowane firmy technologiczne z całej Europy. Dzięki temu, najlepsi przedsiębiorcy z Polski i całego regionu zyskają unikalne możliwości ekspansji zagranicznej i rozwoju biznesu.

CZYTAJ WIĘCEJ
Artykuły

Nowoczesny klient to wyzwanie dla sprzedawcy, wynika z raportu MasterCard

master.card.02.400x266Technologia jest nieodzownym elementem niemal każdej transakcji w handlu detalicznym, w znaczny sposób zmieniającym doświadczenia zakupowe zarówno z punktu widzenia sprzedawcy, jak i kupującego – wynika z opublikowanego przez MasterCard raportu. Ośmiu na dziesięciu klientów podejmuje obecnie świadome decyzje konsumenckie dzięki urządzeniom cyfrowym, co pozwala im realizować korzystniejsze transakcje zakupowe niż wcześniej. Mimo że sprzedaż w fizycznych placówkach handlowych to 9 na 10 wszystkich wydatków na zakupy ponoszonych przez klientów, to w porównaniu z latami poprzednimi klienci twierdzą, że wiedzą lepiej, co kupować oraz kupują od węższego grona wyselekcjonowanych sprzedawców.

CZYTAJ WIĘCEJ
Finanse i gospodarka

Badanie MasterCard: konsumenci chcą nowych sposobów płatności

master.card.02.400x266Jak wynika z badania przeprowadzonego przez MasterCard we współpracy z firmą PRIME Research w przededniu tegorocznej edycji Światowego Kongresu Handlu, konsumenci na całym świecie oczekują zmiany w sposobach i możliwościach dokonywania zakupów. Badanie polegało na obserwacji konwersacji na temat zakupów 
i handlu, prowadzonych przez konsumentów w internetowych kanałach społecznościowych. Pokazało ono, że w miarę wzrostu zapotrzebowania konsumentów na prostsze i bardziej innowacyjne metody płatności, wzrasta też presja wywierana na sprzedawców, by wprowadzali nowe technologie.

CZYTAJ WIĘCEJ
Finanse i gospodarka

Wyższe obroty, nowi klienci, większa konkurencyjność. Przedsiębiorcy dostrzegają zalety usługi MasterCard Płać kartą i wypłacaj

master.card.02.400x266Rozszerzenie oferty sklepu, pozyskanie nowych klientów, a także zwiększenie sprzedaży – między innymi takie korzyści wymieniają przedsiębiorcy, pytani o usługę Płać kartą i wypłacaj. Prawie połowa z nich deklaruje, że ich klienci wypłacają pieniądze ze sklepowej kasy chętniej niż w ubiegłym roku. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego na zlecenie MasterCard.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1