Automatyczni asystenci od Mastercard
Nowe platformy Mastercard zapewnią bankom i detalistom nowe sposoby komunikacji z konsumentami, a im samym spersonalizowaną obsługę
Nowe platformy Mastercard zapewnią bankom i detalistom nowe sposoby komunikacji z konsumentami, a im samym spersonalizowaną obsługę
Usługi wygodnych i bezpiecznych płatności online oparte na rozwiązaniu Mastercard są już dostępne pod markami obu banków dla wszystkich ich klientów
Nowa aplikacja biometryczna do zakupów online eliminuje konieczność zapamiętywania haseł. Mastercard właśnie udostępnia ją w 12 krajach Europy, a kolejne kraje dołączą w 2017 r.
Ankietowani w badaniu Mastercard są entuzjastami cyfryzacji i wierzą w jej pozytywny wpływ na społeczeństwo. W poziomie „ucyfrowienia” Polacy wyprzedzają mieszkańców Europy Zachodniej. Polscy konsumenci są zadowoleni z rozwoju cyfrowych usług finansowych, w tym płatności, z których są już gotowi korzystać z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i biometrii
Według tegorocznego badania Mastercard Global Destination Cities Index, miasta Europy Środkowo-Wschodniej znalazły się wśród najszybciej awansujących w europejskim rankingu
MasterCard wprowadza nowy program partnerski Priceless Specials, w ramach którego za zakupy w wybranych sklepach opłacone kartami MasterCard i Maestro biorącymi udział w programie, konsumenci zyskają dostęp do atrakcyjnych ofert. Nowy program zostanie uruchomiony 1 sierpnia br., zastępując dotychczasową platformę MasterCard Rewards. Propozycja Priceless Specials skierowana jest do posiadaczy kart z logiem MasterCard lub Maestro, dzięki czemu oferty i nagrody będą mogły trafiać do szerokiego grona konsumentów. Skorzystają też banki i detaliści uczestniczący w programie, którzy będą mogli zaoferować swoim klientom dodatkowe korzyści. W efekcie sieci detaliczne będą mogły wyróżnić się na rynku i motywować swoich klientów do częstszych odwiedzin, natomiast banki zdobędą narzędzie zachęcające posiadaczy wydanych przez nie kart płatniczych MasterCard do realizacji większej liczby transakcji bezgotówkowych.
Wartość transakcji wypłaconych ze sklepowych kas wzrosła o 53% w skali roku
Uważamy, że włączenie finansowe to ważny element zapewnienia równych szans społecznych, podobnie jak włączenie cyfrowe. Najbardziej w całej Europie wierzymy w edukację finansową, którą wg ankietowanych powinien zająć się rząd i banki. Uważamy, że kobiety i mężczyźni w Polsce mają relatywnie równy dostęp do usług finansowych. W rzeczywistości jesteśmy bardziej ubankowieni niż sądzimy i pozostajemy liderami cyfrowych płatności
W stolicy miało dziś miejsce uroczyste ogłoszenie powstania „The Heart Warsaw” – pierwszej zlokalizowanej w Polsce, działającej na europejską skalę kompleksowej platformy łączącej innowacyjne firmy technologiczne z największymi polskimi, regionalnymi i globalnymi korporacjami. Przestrzeń „The Heart Warsaw” znajdować się będzie w budynku Warsaw Spire. Merytorycznie zapełnią ją kompleksowe programy, wspierające korporacje we wdrażaniu innowacji tworzonych przez wyselekcjonowane firmy technologiczne z całej Europy. Dzięki temu, najlepsi przedsiębiorcy z Polski i całego regionu zyskają unikalne możliwości ekspansji zagranicznej i rozwoju biznesu.
Pizza Hut przeprowadzi pilotażowe wdrożenie nowej aplikacji handlowej opartej na usłudze MasterPass, która zapewnia nowe możliwości obsługi klientów w sklepie
W 2015 r. Polacy wypłacili ze sklepowych kas o ponad połowę więcej pieniędzy niż rok wcześniej; już ¼ sklepów przyjmujących płatności bezgotówkowe oferuje cashback
MasterCard, wraz z warszawskimi restauracjami, w niestandardowy sposób zachęca do „smakowania życia” i spędzania bezcennych chwil z najbliższymi
Europejczycy stawiają na wygodę: liczba transakcji z użyciem kart zbliżeniowych przekroczyła 1 miliard
Polacy niezmiennie w technologicznej czołówce Europy: już 55% płatności kartami MasterCard to transakcje zbliżeniowe, ich wartość podwoiła się w ciągu roku
Technologia jest nieodzownym elementem niemal każdej transakcji w handlu detalicznym, w znaczny sposób zmieniającym doświadczenia zakupowe zarówno z punktu widzenia sprzedawcy, jak i kupującego – wynika z opublikowanego przez MasterCard raportu. Ośmiu na dziesięciu klientów podejmuje obecnie świadome decyzje konsumenckie dzięki urządzeniom cyfrowym, co pozwala im realizować korzystniejsze transakcje zakupowe niż wcześniej. Mimo że sprzedaż w fizycznych placówkach handlowych to 9 na 10 wszystkich wydatków na zakupy ponoszonych przez klientów, to w porównaniu z latami poprzednimi klienci twierdzą, że wiedzą lepiej, co kupować oraz kupują od węższego grona wyselekcjonowanych sprzedawców.
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez MasterCard we współpracy z firmą PRIME Research w przededniu tegorocznej edycji Światowego Kongresu Handlu, konsumenci na całym świecie oczekują zmiany w sposobach i możliwościach dokonywania zakupów. Badanie polegało na obserwacji konwersacji na temat zakupów i handlu, prowadzonych przez konsumentów w internetowych kanałach społecznościowych. Pokazało ono, że w miarę wzrostu zapotrzebowania konsumentów na prostsze i bardziej innowacyjne metody płatności, wzrasta też presja wywierana na sprzedawców, by wprowadzali nowe technologie.
Rozszerzenie oferty sklepu, pozyskanie nowych klientów, a także zwiększenie sprzedaży – między innymi takie korzyści wymieniają przedsiębiorcy, pytani o usługę Płać kartą i wypłacaj. Prawie połowa z nich deklaruje, że ich klienci wypłacają pieniądze ze sklepowej kasy chętniej niż w ubiegłym roku. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego na zlecenie MasterCard.