Autor: SoftNet

bank, wirtualna ikona, mężczyzna z kartą i smartfonem, znak ostrzegawczy, fraud
Miesięcznik Finansowy BANK 2025/09

„AntyFraud” – nowy standard ochrony przed fraudem dla banków spółdzielczych 

Banki spółdzielcze jako filary lokalnych społeczności coraz częściej muszą mierzyć się z wyzwaniami związanymi z cyfrową transformacją i bezpieczeństwem transakcji. Rośnie udział operacji realizowanych zdalnymi kanałami – klienci oczekują szybkich i wygodnych rozwiązań, co jednak zwiększa ryzyko różnego rodzaju ataków. Trudność w weryfikacji tożsamości użytkownika w kanałach elektronicznych to jedno z kluczowych wyzwań, z którymi mierzą się dziś instytucje finansowe. Sprawcy wykorzystują zaawansowane techniki socjotechniczne, m.in. do wykradania danych logowania do bankowości internetowej lub do instalacji niepożądanego oprogramowania na urządzeniach klientów.

BANK 2025/05

NBS | XXVIII KRAJOWY RANKING „WYRÓŻNIAJĄCE SIĘ BANKI SPÓŁDZIELCZE” MIESIĘCZNIKA FINANSOWEGO BANK – SoftNet | Dostępność cyfrowa – konieczność, która może stać się szansą

W świecie bankowości nie brakuje tematów na już. Ciągły rozwój technologii, rosnące oczekiwania klientów, kwestie bezpieczeństwa czy zmieniające się regulacje – lista priorytetów potrafi być naprawdę długa. W tym gąszczu ważnych spraw coraz wyraźniej zaczyna się wybijać temat dostępności cyfrowej. Nie jako kolejny pusty slogan, ale jako realne wyzwanie, któremu należy sprostać – i to szybko.

BANK 2024/11

Raport Specjalny | IT@BANK 2024 – SoftNet | Upowszechnienie AI jest tylko kwestią czasu

Bank spółdzielczy powinien być bankiem hybrydowym, łączącym bliskość klienta i rozumienie jego potrzeb, co przez lata było domeną spółdzielców, z dostępem do szeroko rozumianych kanałów cyfrowych i innowacyjnych usług. W ciągu najbliższych pięciu lat taki model powinien stać się podstawą funkcjonowania bankowości spółdzielczej – podkreśla Piotr Chrzanowski, prezes zarządu SoftNet Sp. z o.o. Rozmawiali z nim Paweł Minkina i Karol Mórawski.

BANK 2023/11

Raport Specjalny – IT@BANK 2023 | Technologie – SoftNet Sp. z o.o. | Załoga, na której zawsze można polegać

Digitalizacja sektora finansowego obejmuje wszystkie obszary funkcjonowania banków, jednak w dziedzinie obsługi klienta przebiega w sposób spektakularny. Inteligentne czatboty potrafią zastąpić doradców finansowych, zautomatyzowane procesy wnioskowania o kredyt czy kartę online, mogą zamknąć cały proces w zaledwie kilka minut, a oferty, tworzone w oparciu o widok 360 stopni klienta, nierzadko wyprzedzają potrzeby konsumenta, wpisując się w pełni w jego oczekiwania.

STRONA 1 Z 1