Allianz po raz 4. z rzędu najsilniejszą marką ubezpieczeniową na świecie

Allianz po raz 4. z rzędu najsilniejszą marką ubezpieczeniową na świecie
Fot. Allianz
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Allianz po raz czwarty zwycięża w rankingu najbardziej wartościowych marek ubezpieczeniowych świata. Według zestawienia Interbrand 2022, wartość marki Allianz wzrosła w ciągu ostatniego roku o rekordowe 23%, do poziomu 18,7 mld dolarów.

W tegorocznym rankingu Allianz należy do 15 globalnych marek, których wartość rośnie najszybciej.

W zestawieniu wszystkich analizowanych marek zajmuje 34. miejsce, zdecydowanie wyprzedzając ubezpieczeniową konkurencję. 

Czytaj także: Allianz zakończył proces przejęcia spółek Avivy >>>

– Siła naszej marki to wskazówka dla klientów, pośredników i pracowników. W niepewnych czasach warto stawiać na mocnego i stabilnego partnera, który zwiększa poczucie bezpieczeństwa – mówi Matthias Baltin, prezes Allianz Polska. 

Ranking Interbrand 100 Best Global Brands

Zestawienie Interbrand 100 Best Global Brands jest publikowane od 2000 roku. Jego podstawą jest koncepcja wartości marki wypracowana przez Interbrand. Metodologia wyceny marek ma certyfikat ISO 10668.

Allianz to jedna z największych na świecie grup oferujących ubezpieczenia i zarządzanie aktywami. Działa w 70 krajach i obsługuje ok. 126 milionów klientów indywidualnych i firm.

Najnowszy ranking jest dostępny na stronie Interbrand >>>

Źródło: Grupa Allianz