Alior Bank dołącza do akcji Miliony Polaków
Od dwóch tygodni, w ramach akcji Miliony Polaków, trwa badanie opinii dotyczące preferencji w zakresie usług bankowych. Specjalną ankietę wypełniło już ponad 6,5 tys. osób. Do kampanii edukacyjno-informacyjnej towarzyszącej akcji dołączył właśnie oficjalnie pierwszy bank - Alior Bank.
Celem akcji Miliony Polaków jest zebranie opinii jak największej liczby osób korzystających, bądź dopiero planujących korzystanie z usług bankowych, jak powinny one wyglądać oraz ile kosztować. Kampanii patronuje Związek Banków Polskich, który zadba m.in. o to, aby opinie klientów zostały wysłuchane przez środowisko bankowe. Dzięki pozyskaniu informacji bezpośrednio od klientów możliwe będzie określenie, jak powinna wyglądać najlepsza dla nich oferta.
Alior Bank, jako pierwszy zdecydował się na przystąpienie do akcji i będzie namawiać swoich klientów do wzięcia udziału w badaniu – „Uważnie słuchamy głosu naszych Klientów i prowadzimy z nimi otwarty dialog we wszystkich kanałach. Dzięki temu możemy dopasowywać naszą ofertę do ich oczekiwań. Dlatego akcja Miliony Polaków doskonale wpisuje się w naszą filozofię budowania relacji z klientami. Wierzymy, że wyniki tego badania będą podstawą do dalszego udoskonalania produktów, które dostarczamy klientom” – mówi Julian Krzyżanowski, rzecznik prasowy Alior Banku.
Badanie inaugurujące akcję Miliony Polaków ma pokazać dominujące preferencje dotyczące kont osobistych. Projekt ten jest owocem współpracy porównywarki finansowej Comperia.pl, Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych oraz Związku Banków Polskich. To przede wszystkim zaangażowanie ze strony ZBP pozwoli na przekazanie głosu osób biorących udział w badaniu środowisku bankowemu. Głos ten będzie tym mocniejszy, im więcej osób weźmie udział w akcji.
– Pierwsze dwa tygodnie trwania badania pokazują, że bardzo wiele osób chce pokazać bankom, jakiego rodzaju usług od nich oczekują. Ankietę wypełniło już ponad 6,5 tys. osób. Ich opinie przedstawimy bankom w specjalnym raporcie, którego publikacje planujemy na przełomie czerwca i lipca – mówi Karol Wilczko z Comperia.pl, jeden z organizatorów akcji. – Jesteśmy przekonani, że banki życzliwie potraktują tę inicjatywę i wysłuchają głosu klientów. Wsparcie ze strony Alior Banku, znanego z dużej dbałości o relacje z klientami jest dla nas potwierdzeniem, że tak właśnie będzie – dodaje.
Osoby uczestniczące w badaniu mogą także wziąć udział w konkursie. Odpowiadając na jedno dodatkowe pytanie mają szansę wygrać jednego z 55 smartwatchy Sony SW2. W ramach platformy Miliony Polaków otrzymają też „przewodnik bankowania 2016”, czyli vademecum tego w jakie usługi i możliwości banki zaopatrują swoich klientów i jak optymalnie z nich korzystać.
Źródło: Alior Bank