Prezentacja: Nowoczesna i tania obsługa klienta w grupie banków spółdzielczych

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

Profesjonalizm i jakosc w obsłudze klienta to jeden z najwazniejszych czynników wpływajacych na sukces banku. Aby temu sprostac, niezbedne jest stosowanie najnowoczesniejszych rozwiazan teleinformatycznych, które wygodnie i skutecznie pozwola klientom banku na szybki kontakt z własciwa osoba (opiekunem), działem w banku czy systemem informatycznym udzielajacym automatycznie informacji o saldzie konta, statusie załatwianej sprawy, zadłuzeniu itp.

MICHAL CHOJNACKI, Altar Sp. z o.o.

Altar Virtual Contact Center jest systemem, który zapewni zarówno jednooddziałowym bankom, jak i bankom z wielodziałowa organizacja, wielokanałowe centrum kontaktu dla klienta. Zintegrowane w jednym systemie elektroniczne kanały komunikacji, takie jak telefon, e-mail, www, chat czy IVR, daja szeroki wachlarz mozliwosci profesjonalnej obsługi klienta w dowolnej wielkosci banku.

Platform as a Service

Koncepcja zastosowania Altar Virtual Contact Center w grupie banków spółdzielczych została oparta na modelu PaaS (Platform as a Service), który obok IaaS (Infrastucture as a Service) i SaaS (Software as a Service) stanowi jeden z trzech modeli najnowoczesniejszego trendu, jakim jest Cloud Computing.

Bank spółdzielczy zrzeszony w grupie, podpisujac umowe na swiadczenie usługi z VCC provider’em, jakim moze byc np. bank zrzeszajacy, staje sie pełnoprawnym uzytkownikiem dedykowanego, wydzielonego na platformie Altar VCC w pełni funkcjonalnego systemu Contact Center. Do pracy w wirtualnym Contact Center moze byc przydzielona dowolna liczba agentów od jednego do kilkunastu w pojedynczej lokalizacji.

Cała obsługa Altar Contact Center wraz z aplikacja agenta został...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI