Nowy Chief Global Growth Officer w Autopay

Nowy Chief Global Growth Officer w Autopay
Artur Turemka. Źródło: Autopay
Z początkiem sierpnia ’25 Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych, poinformowała firma.

Artur Turemka będzie odpowiedzialny za rozwój Autopay na rynkach zagranicznych – między innymi w regionalnych hubach firmy w Brazylii, Singapurze i Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz na rynkach europejskich.

Ponadto, będzie koordynował komercjalizację rozwiązań i dopasowanie oferty produktowej na rynkach docelowych. Zajmie się również rozszerzaniem i zarządzaniem globalną siecią sprzedaży.

Czytaj także: Usługa eSIM Autopay zapewni dostęp do Internetu z dowolnego miejsca na świecie

Chief Global Growth Officer Autopay – biogram zawodowy

Artur Turemka jest związany z branżą fintech od ponad 15 lat. Przez ten czas pełnił regionalne i globalne role w strukturach Mastercard, między innymi w obszarach sprzedaży, zarządzania rynkami, a także w segmencie rozwoju produktów konsumenckich.

Jako SVP Head of Mastercard Prepaid Management Services zarządzał programem kart przedpłaconych i wielowalutowych, nadzorował globalną realizację strategii i rozwój produktów prepaid, dokonując transformacji i dywersyfikacji tej linii biznesowej.

Jako SVP Global Commercial Lead, Prepaid – odpowiadał za rozwój rozwiązań prepaid i ich komercjalizację. Wcześniej, jako dyrektor generalny w Europie Południowo-Wschodniej, odpowiadał za operacje i rozwój biznesu Mastercard na Bałkanach.

Przed dołączeniem do Mastercard związany między innymi z Raiffeisen Bank Polska SA.

Artur Turemka ukończył Wydział Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Studiował także na Uniwersytecie Karl-Franzens w austriackim Grazu oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Czytaj także: Płatności za e-winiety bezpośrednio z samochodów dostępne w Autopay

Rozwój globalnej marki

Jednym ze strategicznych celów marki Autopay jest zbudowanie globalnej firmy z siedzibą w Polsce.

Od wielu miesięcy spółka prowadzi działania mające na celu wprowadzenie swoich produktów na kilku kontynentach.

Autopay otwiera biura w Brazylii, Singapurze oraz na Bliskim Wschodzie.

Wcześniej firma rozwinęła swoją działalność w Europie.

Spółka działa między innymi w Niemczech, Szwajcarii, Słowacji, ale także w Hiszpanii i we Włoszech.

– Niezwykle wszechstronne doświadczenie Artura w rozwijaniu i komercjalizacji globalnych projektów wesprze realizację naszych planów zagranicznej ekspansji, która jest ważnym elementem strategii rozwoju Autopay.

Istotna będzie także jego umiejętność budowania i doskonalenia międzynarodowych zespołów realizujących działania na najwyższym, światowym poziomie – mówi Andrzej Antoń, CEO Autopay.

Źródło: Autopay