„Relacje na generacje” – Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Gorzowie Wielkopolskim we współpracy z Asseco zmienia bankowość elektroniczną
Zmianie uległa również identyfikacja wizualna marki w pozostałych obszarach współpracy z klientem, dzięki agencji Jekyll & Hyde.
GBS w Gorzowie Wielkopolskim jest jednym z pierwszych banków spółdzielczych w Polsce ze spójnym wizerunkiem zarówno na poziomie oddziałów, jak i wszystkich cyfrowych obszarów swojej działalności.
Nowoczesność i lokalna tożsamość
„W obliczu dynamicznie zmieniającego się świata bankowości i rosnących oczekiwań naszych klientów podjęliśmy decyzję o metamorfozie wizerunku przy zachowaniu lokalnej tożsamości.
Jest to nowy trend w sektorze bankowości spółdzielczej, zgodnie z którym banki, sięgając po nowoczesne rozwiązania, zachowują swoją autentyczność i wizualny związek z regionem.
Ponadto chcieliśmy podkreślić najważniejsze dla nas wartości: zaufanie, bliskość z klientem i długoterminowe relacje, zgodnie z naszym nowym hasłem „Relacje na generacje”” – podkreśla Paweł Kowalczyk, Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Gorzowie Wielkopolskim.
Rekordowe tempo realizacji zadania
„Asseco jako główny partner technologiczny Gospodarczego Banku Spółdzielczego w Gorzowie Wielkopolskim, dostarczający kompleksowe rozwiązanie CUI, przeprowadziło dostosowanie bankowości elektronicznej do aktualnie panujących trendów.
Realizacja tego zadania zajęła 4 miesiące, począwszy od pomysłu do uruchomienia gotowego projektu.
Było to możliwe dzięki elastyczności dostarczanych przez Asseco systemów bankowości elektronicznej – Asseco Customer Banking Platform, Asseco Enterprise Banking Platform – i mobilnej aplikacji BSGo wdrożonych w banku.
Systemy Asseco są zbudowane z wykorzystaniem nowoczesnych i sprawdzonych wzorców projektowych, co w połączeniu z kompetencjami zespołów dewelopersko-wdrożeniowych i projektantów UX/UI, pozwala zrealizować taki projekt w rekordowym tempie”– podkreśla Michał Misiński, Dyrektor ds. Rozwoju Usług, Asseco Poland.
Przemyślana strategia marki
Bankowość elektroniczna dla firm została odświeżona oraz unowocześniona. Zyskała dedykowaną i spójną z wizerunkiem banku wizualizację graficzną, odpowiednią dla użytkownika firmowego. Zmiany zostały wprowadzone także w bankowości osobistej, która jest teraz w pełni zgodna z nowym wizerunkiem GBS Gorzów.
Nowa identyfikacja wizualna banku została dostosowana do najnowszych trendów w UI (interfejs użytkownika) i UX (użyteczność), a dzięki spójności wizualnej we wszystkich kanałach kontaktu z klientem bank zyskał jeszcze bardziej profesjonalny wizerunek, co pozytywnie wpływa na poczucie bezpieczeństwa jego klientów.
Za opracowanie strategii marki oraz nowego systemu identyfikacji wizualnej odpowiadało studio brandingowe Jekyll & Hyde, które również wspierało bank we wdrażaniu poszczególnych etapów.
„Prace nad nową identyfikacją wizualną banku GBS Gorzów pokazują, jak strategicznie zaplanowany proces brandingowy może wpłynąć na postrzeganie marki. Chcieliśmy, aby wizerunek GBS Gorzów odzwierciedlał zarówno jego lokalne korzenie, jak i nowoczesne podejście do budowania relacji z klientami.
Efektem jest spójna, świeża estetyka, która wzmacnia zaufanie i wyróżnia bank na wymagającym rynku. Ta transformacja pokazuje, że dobrze przemyślana strategia marki i starannie zaprojektowany system identyfikacji wizualnej mogą stać się katalizatorem zmian i inspiracją do dalszego rozwoju.” – mówi Bartosz Jurkiewicz, założyciel i strateg studia brandingowego Jekyll & Hyde.