Małe i średnie firmy otworzą w Banku BPH konto bezpośrednio przez Internet i przez rok nie zapłacą za jego prowadzenie
Małe i średnie firmy mogą już założyć konto w Banku BPH przez Internet. Jeśli zdecydują się na podpisanie dokumentów przy wykorzystaniu certyfikatu kwalifikowanego - nie muszą nawet odwiedzać oddziału. Dodatkowo przez 12 miesięcy Bank BPH poprowadzi konto bez opłat i obniży opłaty za przelewy.
Bank BPH udostępnił nową funkcjonalność – SMART, dzięki której klienci z segmentu mikro-, małych i średnich firm mogą założyć konto elektronicznie, bez konieczności składania wizyty w oddziale. Dodatkowo bank wprowadził ofertę promocyjną dla nowych klientów, którzy zdecydują się na zdalne otwarcie rachunku. Takie firmy przez pierwsze 12 miesięcy obowiązywania umowy nie poniosą kosztów prowadzenia konta, niezależnie od tego czy wybiorą rachunek Biznes Symetria, Biznes Symetria Direct czy Biznes Symetria Pro. Nowi klienci zakładający konto przez Internet zostaną przez 12 miesięcy będą zwolnieni z opłat za przelewy do ZUS i Urzędu Skarbowego realizowane przez bankowość internetową, a za pozostałe przelewy zewnętrzne wykonywane przez Internet zapłacą tylko 40 groszy.
– Małe i średnie firmy korzystają z nowych technologii w codziennej działalności, a komunikacja internetowa jest obecnie standardem. Banki, chcąc być partnerem dla przedsiębiorców, muszą tworzyć procesy, tak aby czas obsługi był jak najkrótszy, a zarazem pozwalał na spełnienie wymagań klientów. Liczymy, że możliwość założenia konta firmowego przez Internet będzie dla nich znaczącym ułatwieniem – mówi Jerzy Zań, dyrektor zarządzający Departamentem Produktów Bankowości Przedsiębiorstw w Banku BPH. – Aby dodatkowo zachęcić małe firmy do współpracy z naszym bankiem, oferujemy obniżkę kosztów prowadzenia rachunku i opłat za przelewy – dodaje Jerzy Zań.
Założenie rachunku w Banku BPH przez Internet jest proste i intuicyjne. Wystarczy postępować zgodnie z wytycznymi wskazanymi w poszczególnych krokach wskazanych na stronie www.zalozrachunekfirmowy.bph.pl, a następnie zatwierdzić dokumentację przy użyciu podpisu kwalifikowanego. Rachunek zostanie aktywowany po podpisaniu dokumentów podpisem kwalifikowanym przez bank. Zastosowanie tego rozwiązania gwarantuje wysokie bezpieczeństwo transakcji. – Dzięki wykorzystaniu podpisu elektronicznego zarówno klient, jak i bank mogą mieć pewność, że weryfikacja danych została przeprowadzona prawidłowo i że rachunek otworzyła osoba do tego uprawniona – mówi Jerzy Zań.
Również klient, który nie korzysta z podpisu kwalifikowanego, proces otwarcia rachunku może zainicjować on-line. W tym przypadku gotową i zatwierdzoną dokumentację może podpisać osobiście w oddziale lub w dogodnej lokalizacji.
Źródło: Bank BPH